Глава 
7

1Кор.7  с толкованием
показать остальные стихи главы...

29
Сие же глаголю, братие, яко время прекращено есть прочее, да и имущии жены, якоже не имущии будут:

1Кор.7:29  с толкованием

30
и плачущиися, якоже не плачущии: и радующиися, якоже не радующеся: и купующии, яко не содержаще:

1Кор.7:30  с толкованием

31
и требующии мира сего, яко не требующе: преходит бо образ мира сего.

1Кор.7:31  с толкованием

32
Хощу же вас безпечальных быти. Не оженивыйся печется о Господних, како угодити Господеви:

1Кор.7:32  с толкованием

33
а оженивыйся печется о мирских, како угодити жене. Разделися жена и дева:

1Кор.7:33  с толкованием

34
непосягшая печется о Господних, како угодити Господеви, да будет свята и телом и духом: а посягшая печется о мирских, како угодити мужу.

1Кор.7:34  с толкованием

35
Сие же на пользу вам самем глаголю: не да сило вам наложу, но к благообразию и благоприступанию Господеви безмолвну.

1Кор.7:35  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих 1Кор.7:32
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на первое послание к коринфянам Святого Апостола Павла

1Кор.7

Глава 
7

1Кор.7  с толкованием

А я хочу, чтобы вы были без забот.
 

1Кор.7:32 с толкованием
А каким образом могли бы мы быть без забот? Если бы оставались безбрачными. Поэтому прибавляет следующее.
 


Толкование преподобного Ефрема Сирина
 

Прп. Ефрем Сирин. Толкование на послания божественного Павла. Первое послание к коринфянам

1Кор.7

Глава 
7

1Кор.7  с толкованием

Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на послания божественного Павла. Первое послание к коринфянам

1Кор.7

Глава 
7

1Кор.7  с толкованием

Аще ли же кто безобразити о деве своей непщует, аще есть превозрастна, и тако должна есть быти: еже хощет, да творит; не согрешает, аще посягнет.
 

1Кор.7:32 с толкованием
А кто признает безбрачную жизнь неприличием и потому желает выдать дочь замуж, пусть поступает по своему благоусмотрению, потому что брак свободен от греха. Но и здесь опять Апостол дал повеление о не избравших еще девства.