Глава 
16

1Цар.16  с толкованием
показать остальные стихи главы...

3
и призовеши Иессеа и сыны его к жертве: и Аз ти покажу, яже сотвориши, и помажеши Ми, егоже ти реку.

1Цар.16:3  с толкованием

4
И сотвори Самуил вся, елика рече ему Господь: и прииде в Вифлеем, и ужасошася старейшины града о пришествии его и реша: мир ли вход твой, о, прозорливче?

1Цар.16:4  с толкованием

5
И рече: мир: пожрети Господу приидох: освятитеся и возвеселитеся днесь со мною. И освяти Иессеа и сыны его, и призва я к жертве.

1Цар.16:5  с толкованием

6
И бысть внегда внити им, и виде Елиава и рече: сей ли пред Господем помазанник Его?

1Цар.16:6  с толкованием

7
И рече Господь Самуилу: не зри на лице его, ниже на возраст величества его, яко уничижих его: понеже не тако зрит человек, яко зрит Бог: яко человек зрит на лице, Бог же зрит на сердце.

1Цар.16:7  с толкованием

8
И призва Иессей Аминадава и представи его пред лице Самуила. И рече (Самуил): ниже сего избра Господь.

1Цар.16:8  с толкованием

9
И приведе Иессей Саммаа. И рече: и сего не избра Господь.

1Цар.16:9  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих 1Цар.16:6
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на Первую книгу Царств

1Цар.16

Глава 
16

1Цар.16  с толкованием

Вопрос 37. Почему Пророк не знал избранного Богом? (1Цар.16:6)

Потому что был не Бог, а человек. Знать все - свойственно Богу; Пророку же достаточно знать, что открывает ему Бог. С другой стороны неведение Пророка открывало Божие определение. Если бы Пророк прямо обратился к Давиду; то могли бы подозревать, что сделал сие по какому-либо предубеждению. Поелику же приступил к первому, и ко второму, и к третьему до седмаго; то познали, что отвергнувший первых и избравший последнего есть Бог. Если и по таковом избрании братья дали место ненависти, увидев Давида в полку; то чего не сделали бы, если бы избрание совершилось иным образом?