Глава 
2

2Пет.2  с толкованием
показать остальные стихи главы...

6
и грады Содомския и Гоморрския сжег, разорением осуди, образ хотящым нечествовати положив:

2Пет.2:6  с толкованием

7
и праведнаго Лота, обидима от беззаконных в нечистоте сожития, избави.

2Пет.2:7  с толкованием

8
Видением бо и слухом праведный, живый в них, день от дне душу праведну беззаконными делы мучаше:

2Пет.2:8  с толкованием

9
весть Господь благочестивыя от напасти избавляти, неправедники же на день судный мучимы блюсти,

2Пет.2:9  с толкованием

10
наипаче же вслед плотския похоти сквернения ходящыя и о господстве нерадящыя: продерзателе, себе угодницы, славы не трепещут хуляще:

2Пет.2:10  с толкованием

11
идеже Ангели крепостию и силою больши суще, не терпят на ся от Господа укоризнен суд.

2Пет.2:11  с толкованием

12
Сии же, яко скоти животни естеством бывше в погибель и тлю, в нихже не разумеют хуляще, во истлении своем истлеют,

2Пет.2:12  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих 2Пет.2:9
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского Феофилакта на второе послание Святого Апостола Петра

2Пет.2

Глава 
2

2Пет.2  с толкованием

Аще бо Бог аггелов согрешивших не пощаде, но пленицами мрака связав предаде на суд мучимых блюсти: и перваго мира не пощаде, но осмаго Ноа правды проповедника сохрани, потоп миру нечествовавших наведе: и грады содомския и гоморрския сжег, разорением осуди, образ хотящым нечествовати положив: и праведнаго Лота обидима от беззаконных в нечистоте сожития избави: видением бо и слухом праведный живый в них, день от дне душу праведну беззаконными делы мучаше. Весть Господь благочестивыя от напасти избавляти, неправедники же на день судный мучимы блюсти.
 

2Пет.2:4 с толкованием
О Лоте же говорится и это: знает Господь, как избавлять благочестивых от искушения, и проч. Выше апостол ничего не говорил о праведниках; он говорил только о нечестивцах и о наказании их, а о праведниках упомянул в примерах. Это для того, во-первых, чтобы вместе воспомянуть историю и погибели нечестивых и спасения праведных; во-вторых для того, чтобы чрез сопоставление их выставить ужасную злобу грешников и светлые совершенства добродетельных; наконец для того, чтобы убедить своих слушателей возненавидеть нечестие одних по причине наказаний за оное и возлюбить добродетель других по причине ее спасительности.