Глава 
11

Числ.11  с толкованием
показать остальные стихи главы...

23
И рече Господь к Моисею: еда рука Господня не доволна будет? Ныне уразумееши, аще постигнет тя слово Мое, или ни.

Числ.11:23  с толкованием

24
И изыде Моисей и глагола людем словеса Господня: и собра седмьдесят мужей от старец людских, и постави я окрест скинии.

Числ.11:24  с толкованием

25
И сниде Господь во облаце и глагола к нему: и уя от Духа, иже на нем, и возложи на седмьдесят мужей старец: егда же препочи Дух на них, и пророчествоваша, и ктому не приложиша.

Числ.11:25  с толкованием

26
И осташася два мужа в полце: имя единому Елдад, и имя второму Модад: и препочи на них Дух. И сии беша от вписанных, и не приидоша ко скинии, и пророчествоваша в полце.

Числ.11:26  с толкованием

27
И притек юноша возвести Моисею, и рече, глаголя: Елдад и Модад пророчествуют в полцех.

Числ.11:27  с толкованием

28
И отвещав Иисус Навин, предстояй Моисею избранный ему, рече господи мой Моисею, запрети им.

Числ.11:28  с толкованием

29
И рече ему Моисей: еда ревнуеши ты мне? И кто даст всем людем Господним (быти) пророки, егда даст Господь Духа Своего на них?

Числ.11:29  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Числ.11:26
этой книги Священного Писания


Библия Толкования на Числа прп. Ефрем Сирин Глава  11

Толкование преподобного Ефрема Сирина
 

Преподобный Ефрем Сирин. Толкование на книгу Чисел

Числ.11

Глава 
11

Числ.11  с толкованием

Библия Толкования на Числа блж. Феодорит Кирский Глава  11

Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на книгу Чисел

Числ.11

Глава 
11

Числ.11  с толкованием

Вопрос 21. Почему Елдад и Модад стали пророчествовать, не быв еще сопричислены к седмидесяти (Числ.11:26)?

Вероятно были они равного достоинства с седмидесятью, а потому и прияли дар. Писание же дает разуметь, что нередко почитаемых у людей неискусными Ведущий сокровенное признает благоискусными. Так на Корнилие человеческое служение предварено Божиею щедростию; потому что еще до крещения дарована ему благодать Духа. Усматривается же здесь независтливый нрав Законодателя. Ибо, когда сказал Иисус: Господи Моисею, запрети им (Числ.11:28), ответствовал ему Моисей: еда ревнуеши ты мне? И кто даст всем людем Господним Пророки, егда даст Господь Духа Своего на них (Числ.11:29)? Да и достойный великих похвал Иисус не питал в себе страсти зависти, но выразился таким образом, предполагая в сем деле высокомерие и непозволенное присвоение власти. А что свободен он был от этой страсти, свидетельствует похвала; потому что сказано о нем: и отвещав Иисус Навин, предстояй Моисею избранный ему, рече: Господи Моисею, запрети им (Числ.11:28).