Глава 
27

Числ.27  с толкованием

1
И пришедшя дщери Салпаада сына Оферова, сына Галаадова, сына Махирова, сонма Манассиина, сынов Иосифовых, и сия имена их: Маала и Нуа, и Егла и Мелха и Ферса,

Числ.27:1  с толкованием

2
и ставшя пред Моисеом и пред Елеазаром жерцем, и пред князи и пред всем сонмом у дверий скинии свидения, глаголаша:

Числ.27:2  с толкованием

3
отец наш умре в пустыни, и сей не бе среде сонма воставшаго на Господа в сонме Кореове, яко греха ради своего умре, и сынове не быша ему:

Числ.27:3  с толкованием

4
да не погибнет имя отца нашего от среды сонма своего, яко несть сына ему: дадите нам наследие посреде братии отца нашего.

Числ.27:4  с толкованием

5
И принесе Моисей суд их пред Господа.

Числ.27:5  с толкованием

6
И рече Господь к Моисею, глаголя:

Числ.27:6  с толкованием

7
право глаголаша дщери Салпаадовы: даяние да даси им одержание наследия посреде братий отца их, и да приложиши им жребий отца их:

Числ.27:7  с толкованием

8
и сыном Израилевым да речеши, глаголя: человек аще умрет, и не будет сына ему, дадите наследие его дщери его:

Числ.27:8  с толкованием

9
аще же дщери не будет ему, дадите наследие его брату его:

Числ.27:9  с толкованием

10
аще же не будут ему братия, дадите наследие брату отца его:

Числ.27:10  с толкованием

11
аще же не будут братия отца его, дадите наследие ужику ближнему его от племене его наследити яже его: и да будет сие сыном Израилевым оправдание суда, якоже заповеда Господь Моисею.

Числ.27:11  с толкованием

12
И рече Господь к Моисею: взыди на гору, яже об ону страну Иордана, сия гора Навав, и виждь землю Ханааню, юже Аз даю сыном Израилевым во одержание:

Числ.27:12  с толкованием

13
и узриши ю, и приложишися к людем своим и ты, якоже приложися Аарон брат твой на горе Ор:

Числ.27:13  с толкованием

14
понеже преступисте слово Мое в пустыни Син, внегда супротивитися сонму освятити Мя, не освятисте Мене у воды пред ними: сия есть вода Пререкания в Кадисе в пустыни Син.

Числ.27:14  с толкованием

15
И рече Моисей ко Господу:

Числ.27:15  с толкованием

16
да изберет Господь Бог духов и всякия плоти человека над сонмом сим,

Числ.27:16  с толкованием

17
иже изыдет пред лицем их, иже внидет пред лицем их, и иже изведет их и иже введет их, и да не будет сонм Господень, яко овцы не имущя пастыря.

Числ.27:17  с толкованием

18
И рече Господь к Моисею, глаголя: поими к себе Иисуса сына Навина, человека, иже имать Духа в себе: и да возложиши руце твои на него:

Числ.27:18  с толкованием

19
и поставиши его пред Елеазаром жерцем, и заповеждь ему пред всем сонмом, и заповеждь о нем пред ними:

Числ.27:19  с толкованием

20
и даси на него от славы твоея, яко да послушают его вси сынове Израилевы:

Числ.27:20  с толкованием

21
и пред Елеазаром жерцем да станет, и да вопросят от него суда явленных пред Господем: по словеси его да исходят, и по словеси его да входят сам и сынове Израилевы вкупе, и весь сонм.

Числ.27:21  с толкованием

22
И сотвори Моисей, якоже повеле ему Господь Бог: и взем Иисуса постави его пред Елеазаром жерцем и пред всем сонмом:

Числ.27:22  с толкованием

23
и возложи руце свои на него, и устрои его, якоже повеле Господь Моисею.

Числ.27:23  с толкованием

Толкования на главу Числ.27
этой книги Священного Писания


Библия Толкования на Числа прп. Ефрем Сирин Глава  27

Толкование преподобного Ефрема Сирина
 

Преподобный Ефрем Сирин. Толкование на книгу Чисел

Числ.27

Глава 
27

Числ.27  с толкованием

1
И сии имена дщерей Салпаада: Маала и Нуа, и Егла, и Мелха, и Ферса. Дочери Салпаада говорили, что отец их не был в числе тех пяти, которые восстали на Господа и преогорчили Его своими курениями, но в пустыни

Числ.27:1  с толкованием

3
греха своего ради умре, как и все шестьсот тысяч Евреев, и не был пожжен огнем, и не сошел во ад живой. Посему, дано повеление, чтобы каждый имел наследие в своем колене, и наследие одного колена не смешивалось с наследием других колен и не переходило в другое колено. В ином смысле, дочери Салпаадовы, получающие наследия вместе с другими собратиями, изображают святых жен, которые вместе с мужами приемлют наследие во царствии Божием.

Числ.27:3  с толкованием

Библия Толкования на Числа блж. Феодорит Кирский Глава  27

Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на книгу Чисел

Числ.27

Глава 
27

Числ.27  с толкованием

Вопрос 47. Для чего Владыка Бог, засвидетельствовав об Иисусе, что имать Духа Божия в себе, повелел Моисею возложить руце... на него (Числ.27:18)?

Сие было и с домом Корнилия. Ибо по принятии уже благодати сподобились крещения. Да и Владыка Христос, по человечеству прежде рождения прияв все дарования Духа, приступил к крещению Иоаннову, и на главу Свою повелел рабу возложить руку, и показал в виде голубя сходящего на Него Всесвятого Духа. И Апостолы, прияв уже Святаго Духа чрез Владычнее дуновение, потом и свыше прияли снисшедшую на них благодать. Тоже было и с Иисусом Навином. Имел он благодать Духа, но, чтобы и народ уверился, что от Бога поставлен он в вождя народу, возложены были на него руки законодателя, и Моисей совершил сие по Божию повелению. Ибо сказано: да возложиши руце твои на него: и поставиши его пред Елеазаром жерцем, и заповеждь ему пред всем сонмом, и заповеждь о нем пред ними: и даси на него от славы твоея, яко да послушают его вси сынове Израилевы. И пред Елеазаром жерцем да станет (Числ.27:18-21), то есть будет иметь равную с ним честь, и по средством слова судного, которое возложено на персях Елеазара, дознает, что ему делать. А из сего познаем, что приемлющие рукоположение от архиереев делаются причастниками духовной благодати. Ибо и здесь Владыка Бог сказал: даси на него от славы твоея. Достойно же удивления в Пророке, что имел детей, брата и племянника, но никого из них не назначил в вождя, вопросил же Бога, и постановил нареченного Богом. После сего Моисей, сделав напоминание о праздниках и жертвах, дает законы о давших обет принести что-либо в дар Владыке Богу (Числ.30:3). И во-первых постановил, чтобы всякий обещающийся исполнял обет свой самым делом. Если обещающаяся живет под властию отца, обет ее должен быть подтвержден отцем. И если отец не согласен на ее обещание, обещавшаяся не подлежит обвинению. А если, по объявлении ею обета, отец или согласится, или промолчит; то обещание должно быть исполнено. Тоже узаконил и о живущей в замужестве, и повелел, чтобы обет утверждаем был согласием мужа.