Глава 
10

Деян.10  с толкованием
показать остальные стихи главы...

16
Сие же бысть трищи: и паки взяся сосуд на небо.

Деян.10:16  с толкованием

17
Якоже в себе недоумевашеся Петр, что бы было видение, еже виде, и се, мужие посланнии от Корнилиа, вопрошше и уведевше дом Симонов, сташа пред враты

Деян.10:17  с толкованием

18
и возглашше вопрошаху, аще Симон, нарицаемый Петр, зде странствует.

Деян.10:18  с толкованием

19
Петру же размышляющу о видении, рече ему Дух: се, мужие трие ищут тебе:

Деян.10:19  с толкованием

20
но востав сниди и иди с ними, ничтоже разсуждая: зане Аз послах их.

Деян.10:20  с толкованием

21
Сошед же Петр к мужем посланным к нему от Корнилиа, рече: се, аз есмь, егоже ищете: кая есть вина, еяже ради приидосте?

Деян.10:21  с толкованием

22
Они же рекоша: Корнилий сотник, муж праведен и бояйся Бога, свидетелствован от всего языка Иудейска, увещен есть от Ангела свята призвати тя в дом свой и слышати глаголы от тебе.

Деян.10:22  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Деян.10:19
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.10

Глава 
10

Деян.10  с толкованием

Якоже в себе недоумевашеся Петр, что бы было видение еже виде, и се мужие посланнии от Корнилиа, вопрошше и уведевше дом Симонов, сташа пред враты: И возглашше вопрошаху, аще Симон нарицаемый Петр зде странствует. Петру же размышляющу о видении, рече ему Дух: се мужие трие ищут тебе. Но востав сниди, и иди с ними, ничтоже разсуждая, зане Аз послах их.
 

Деян.10:17 с толкованием
Что бы было видение. Плащаница означает землю, а находящиеся на ней звери — язычников. Изречение же: заколи и яждь, означает то, что и они должны придти (ко Христу); а то, что это повторяется трижды, означает крещение. Итак истинный смысл видения указывает ему на учение о Троице, равно как и вера в Троицу представляет истинное богопочитание. И се мужие посланнии от Корнилиа. Благовременно приходят эти мужи, чтобы разрешить недоумение. Ибо и Иосифу Христос допустил сначала устрашиться, а потом послал ангела. Потому что душа легко принимает разрешение от испытанного прежде недоумения. И притом ему недолго пришлось оставаться в недоумении, и не прежде (оно возбудилось), но в то самое время, когда об нем спрашивали, тут ли он пристранствует. Петру же размышляющу о видении, рече ему Дух: се мужие ищут тебе. Опять и это служит апологиею Петра пред учениками, чтобы они увидели, что он размышлял и получил наставление не размышлять. Потому что послушай: иди с ними ничтоже разсуждая, зане Аз послах их. Велика власть у Духа; потому что, что делает Бог (Отец), то же делает и Дух Святый. Ангел сказал: молитвы твоя и милостыни твоя, чтобы показать, что он оттуда послан; а Дух (делает) не так, но (говорит): зане Аз послах их. Итак нужно повиноваться Духу.