Глава 
20

Деян.20  с толкованием
показать остальные стихи главы...

15
И оттуду отвезшеся, во утрие пристахом противу Хию, в другий же отвезохомся в Самон, и пребывше в Трогиллии, в грядущий же день приидохом в Милит:

Деян.20:15  с толкованием

16
суди бо Павел мимо ити Ефес, яко да не будет ему закоснети во Асии, тщашебося, аще возможно будет, в день Пятьдесятный быти во Иерусалиме.

Деян.20:16  с толкованием

17
От Милита же послав во Ефес, призва пресвитеры церковныя,

Деян.20:17  с толкованием

18
и якоже приидоша к нему, рече к ним: вы весте, яко от перваго дне, отнелиже приидох во Асию, како с вами все время бых,

Деян.20:18  с толкованием

19
работая Господеви со всяким смиреномудрием и многими слезами и напастьми, прилучившимися мне от Иудейских навет:

Деян.20:19  с толкованием

20
яко ни в чесом от полезных обинухся, еже сказати вам и научити вас пред людьми и по домом,

Деян.20:20  с толкованием

21
засвидетелствуя Иудеем же и Еллином еже к Богу покаяние и веру яже в Господа нашего Иисуса Христа.

Деян.20:21  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Деян.20:18
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.20

Глава 
20

Деян.20  с толкованием

От Милита же послав во Ефес, призва пресвитеры церковныя. И якоже приидоша к нему, рече к ним: вы весте, яко от перваго дне, отнелиже приидох во Асию, како с вами все время бых, Работая Господеви со всяким смиренномудрием, и многими слезами и напастьми, прилучившимися мне от иудейских навет: Яко ни в чесом от полезных обинухся, еже сказати вам и научити вас пред людми и по домом: Засвидетельствуя иудеем же и еллином еже к Богу покаяние, и веру яже в Господа нашего Иисуса Христа.
 

Деян.20:17 с толкованием
Со всяким смиренномудрием . Не просто со смиренномудрием, но со всяким; потому что много видов смиренномудрия: смиренномудрие в слове, смиренномудрие в деле, смиренномудрие по отношению к начальникам, смиренномудрие по отношению к подчиненным. Призва пресвитеры церковныя . Многим неизвестен обычай Писания, особенно нового завета, — называть епископов пресвитерами и пресвитеров епископами; между тем это видно и из этого места и из послания к Титу, а также и из послания к Филиппийцам. Мы могли бы также узнать, не то ли самое следует, хотя по заключению, выводить и из первого послания к Тимофею. Из книги Деяний можно убедиться в этом; потому что написано следующее: от Милита же послав в Ефес, призва пресвитеры церковныя , — не сказано, что призвал епископов; между тем потом присовокупляет: в немже вас Дух Святый постави епископы, пасти Церковь Господа и Бога (Деян.20:28). В послании же к Титу говорит: и устроиши по всем градом пресвитеры, якоже тебе аз повелех (Тит.1:5), а в послании к Филиппийцам пишет: Павел и Тимофей раби Иисус Христовы, сущым в Филиппех, с епископы и диаконы (Флп.1:1). — Яко ни в чесом от полезных обвинухся, еже сказати вам . Было значит и такое, что не следовало знать. Как скрывать что-нибудь есть признак зависти, так высказывать все есть признак неблагоразумия. Поэтому прибавил: от полезных .