Глава 
22

Деян.22  с толкованием
показать остальные стихи главы...

7
Падох же на землю и слышах глас глаголющь ми: Савле, Савле, что Мя гониши?

Деян.22:7  с толкованием

8
Аз же отвещах: кто еси, Господи? Рече же ко мне: Аз есмь Иисус Назорей, Егоже ты гониши.

Деян.22:8  с толкованием

9
Со мною же сущии свет убо видеша и пристрашни быша, гласа же не слышаша Глаголющаго ко мне.

Деян.22:9  с толкованием

10
Рекох же: что сотворю, Господи? Господь же рече ко мне: востав иди в Дамаск, и тамо речется ти о всех, яже вчинено ти есть творити.

Деян.22:10  с толкованием

11
И якоже не видех от славы света онаго, за руку ведомь от сущих со мною, внидох в Дамаск.

Деян.22:11  с толкованием

12
Ананиа же некий, муж благоговеин по закону, свидетелствован от всех живущих в Дамасце Иудей,

Деян.22:12  с толкованием

13
пришед ко мне и став рече ми: Савле брате, прозри. И аз в той час воззрех нань.

Деян.22:13  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Деян.22:10
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.22

Глава 
22

Деян.22  с толкованием

Со мною же сущии свет убо видеша, и пристрашни быша: гласа же не слышаша глаголющаго ко мне. Рекох же: что сотворю, Господи? Господь же рече ко мне: востав иди в Дамаск: и тамо речется ти о всех, яже вчинено ти есть творити. И якоже не видех от славы света онаго, за руку ведомь от сущих со мною, внидох в Дамаск. Ананиа же некий, муж благоговеин по закону, свидетельствован от всех живущих в Дамасце иудей, Пришед ко мне, и став рече ми: Савле брате, прозри, и аз в той час воззрех нань.
 

Деян.22:9 с толкованием
Свет убо видеша . Это было с целию; так как он один должен был выслушать глас оный. А так как люди довольно посредственные доверяют более зрению; то бывшие с Савлом только свет видеша и пристрашни быша: гласа же не слышаша . И свет произвел такое действие не для них, а для Савла; поэтому и зрения лишил его, а не их; но в то время, когда свет изливался на него, и им дозволялось смотреть на этот свет, если хотели. Мне же кажется, что они не уверовали по особенному Божественному устроению, чтобы быть такими свидетелями события, которым иудеи не могли не верить. Ведом от сущих со мною, внидох в Дамаск . Прекрасно прилагается упоминание об городе, чтобы знали иудеи, что Савл был гонителем. Павел переплетает свидетельства лиц со свидетельствами обстоятельств, бывших с ним самим и с другими. Свидетелями являются священники, старцы, спутники. Факты свидетельствуются фактами, а не личностию только: свидетели — Анания, человек посторонний, далее — самый факт, то есть, прозрение.