Глава 
22

Деян.22  с толкованием
показать остальные стихи главы...

2
Слышавше же, яко еврейским языком возгласи к ним, паче приложиша безмолвие. И рече:

Деян.22:2  с толкованием

3
аз убо есмь муж Иудеанин, родився в Тарсе Киликийстем, воспитан же во граде сем при ногу Гамалиилову, наказан известно отеческому закону, ревнитель сый Божий, якоже вси вы есте днесь:

Деян.22:3  с толкованием

4
иже сей путь гоних даже до смерти, вяжя и предая в темницу мужы же и жены,

Деян.22:4  с толкованием

5
якоже и архиерей свидетелствует ми и вси старцы: от нихже и послания приемь к живущым в Дамасце братиям, идях привести сущыя тамо связаны во Иерусалим, да мучатся.

Деян.22:5  с толкованием

6
Бысть же ми идущу и приближающуся к Дамаску в полудне, внезапу с небесе облиста свет мног окрест мене.

Деян.22:6  с толкованием

7
Падох же на землю и слышах глас глаголющь ми: Савле, Савле, что Мя гониши?

Деян.22:7  с толкованием

8
Аз же отвещах: кто еси, Господи? Рече же ко мне: Аз есмь Иисус Назорей, Егоже ты гониши.

Деян.22:8  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Деян.22:5
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.22

Глава 
22

Деян.22  с толкованием

Аз убо есмь муж иудеанин, родився в Тарсе киликийстем, воспитан же во граде сем при ногу Гамалиилову, наказан известно отеческому закону, ревнитель сый Божий, якоже вси вы есте днесь, Иже сей путь гоних даже до смерти, вяжа и предая в темницу мужи же и жены: Якоже и архиерей свидетельствует ми, и вси старцы.
 

Деян.22:3 с толкованием
Таким началом пролагает путь к речи. Аз убо есмь , говорит, муж иудеанин : слышать это для них было приятно более всего. Но чтобы снова не подумали, что он иудей по народности, а не по вере, присовокупляет: воспитан во граде сем . Показывает большое внимание свое к вере; так что, оставив, так далеко и такое славное отечество свое, пожелал изучить здесь закон. Не просто говорит: у Гамалиила, но: при ногу Гамалиилову , указывая этим на постоянное, неослабное прилежание и внимание и на большое уважение к этому мужу. Наказан известно отеческому закону , — не просто закону, но отеческому закону. Итак что же? Ты изучил прекрасно закон, а не защищаешь его и не любишь? Ревнитель сый , говорит. Так как Павел много уже высказал себе похвал; то обобщает слово: якоже вси вы есте днесь . Но обрати внимание на то, на скольких свидетелей ссылается он: и на старцев и на архиерея и на городских жителей. До сих пор имеет он свидетелей; но последующее содержание речи не находит уже свидетелей.