Глава 
23

Деян.23  с толкованием
показать остальные стихи главы...

22
Тысящник убо отпусти юношу, завещав ни единому же поведати, яко сия явил еси мне.

Деян.23:22  с толкованием

23
И призвав два некия от сотник, рече: уготовита (ми) воинов вооруженных двесте, яко да идут до Кесарии, и конник седмьдесят, и стрелец двесте, от третияго часа нощи:

Деян.23:23  с толкованием

24
и скоты привести, да всадивше Павла проводят до Филикса игемона.

Деян.23:24  с толкованием

25
Написа же (и) послание имущее образ сей:

Деян.23:25  с толкованием

26
Клавдий Лисиа державному игемону Филиксу радоватися:

Деян.23:26  с толкованием

27
мужа сего ята от Иудей и имуща убиена быти от них, приступль с воины отях его, уведев, яко Римлянин есть:

Деян.23:27  с толкованием

28
хотя же разумети вину, еяже ради поимаху нань, сведох его в сонмище их:

Деян.23:28  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Деян.23:25
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.23

Глава 
23

Деян.23  с толкованием

Написа же и послание, имущее образ сей: Клавдий Лисиа державному игемону Филиксу радоватися. Мужа сего ята от иудей, и имуща убиена быти от них, приступль с воины отъях его, уведев, яко римлянин есть. Хотя же разумети вину, еяже ради поимаху нань, сведох его в сонмище их: Егоже обретох оглаголуема о взыскании закона их, ни едино же достойно смерти или узам согрешение имуща. Сказану же бывшу ми кову хотящу быти от иудей на мужа сего, абие послах его к тебе, завещав и клеветником его глаголати пред тобою, яже нань: здрав буди. Воини же убо по повеленному им, вземше Павла, ведоша об нощь во Антипатриду. Во утрие же оставльше конники ити с ним, возвратишася в полк. Они же пришедше в Кесарию, и вдавше послание игемону, представиша ему и Павла. Прочет же игемон послание, и вопрошь, от коея области есть, и уведев, яко от Киликии, рече: Услышу о тебе, егда и клеветницы твои приидут.
 

Деян.23:25 с толкованием
Ни едино же достойно смерти... Вот и письмо, написанное в защиту его и в обвинение иудеев. Посмотри: Павел признается невинным не иудеями, а иноплеменниками, как и Христос Пилатом.