Глава 
25

Деян.25  с толкованием
показать остальные стихи главы...

24
И рече Фист: Агриппо царю и вси сущии с нами мужие, видите сего, о немже все множество Иудей стужаху ми во Иерусалиме же и зде, вопиюще, яко не подобает жити ему ктому:

Деян.25:24  с толкованием

25
аз же разумев ничтоже достойно смерти сотворша его, и самому же сему нарекшу Севаста, судих послати его:

Деян.25:25  с толкованием

26
о немже известное что писати господину не имам: темже и приведох его пред вас, наипаче же пред тя, Агриппо царю, яко да разсуждению бывшу имам что писати:

Деян.25:26  с толкованием

27
безсловесно бо мнится ми, посылающу юзника, а вины, яже нань, не сказати.

Деян.25:27  с толкованием

Толкования на стих Деян.25:27
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.25

Глава 
25

Деян.25  с толкованием

Аз же разумев ничтоже достойно смерти сотворша его, и самому же сему нарекшу Севаста, судих послати его: О немже известное что писати господину не имам: темже и приведох его пред вас, наипаче же пред тя, Агриппо царю, яко да разсужению бывшу имам что писати. Безсловесно бо мнится ми, посылающу юзника, а вины яже нань не сказати.
 

Деян.25:25 с толкованием
Ничтоже достойно смерти сотворша его . Наконец сам судия свидетельствует о Павле, что он был невинен; однакож он не освободил Павла. Господь устроил, что Павел нарек кесаря (а нарекших кесаря необходимо было посылать в Рим), чтобы исполнилось предсказание самого Павла, именно: подобает ми и Рим видети (Деян.19:21). Наблюдай, как Павел, оставив все, и родителей и воспитателей, приходит в Рим чистым от всякого подозрения.