Глава 
25

Деян.25  с толкованием

1
Фист же убо приимь власть, по триех днех взыде во Иерусалим от Кесарии.

Деян.25:1  с толкованием

2
Сказаша же ему архиерее и первии от Иудей на Павла и моляху его,

Деян.25:2  с толкованием

3
просяще благодати нань, яко да послет его во Иерусалим, ков творяще, яко да убиют его на пути.

Деян.25:3  с толкованием

4
Фист же повеле Павла стрещи в Кесарии, сам тамо хотя вскоре изыти:

Деян.25:4  с толкованием

5
иже убо сильнии в вас, рече, со мною шедше, аще есть кая неправда в мужи сем, да глаголют нань.

Деян.25:5  с толкованием

6
Пребыв же у них не множае десяти дний, сниде в Кесарию: на утрие сед на судищи, повеле Павла привести.

Деян.25:6  с толкованием

7
Приведену же бывшу ему, окрест сташа иже от Иерусалима сшедшии Иудее, многи и тяжки вины приносяще на Павла, ихже не можаху изявити:

Деян.25:7  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Деян.25:4
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.25

Глава 
25

Деян.25  с толкованием

Фист же убо приимь власть, по трех днех взыде во Иерусалим от Кесарии. Сказаша же ему архиерее и первии от Иудей на Павла, и моляху его, Просяще благодати нань, яко да послет его во Иерусалим: ков творяще, яко да убиют его на пути. Фист же повеле Павла стрещи в Кесарии, сам тамо хотя вскоре изыти. Иже убо сильнии в вас, рече, со мною шедше, аще есть кая неправда в мужи сем, да глаголют нань.
 

Деян.25:1 с толкованием
Со Друсиллиею женою своею . Быв иудеянкою, она, против закона, вышла за еллина; или, быть может, она хотя и была иудеянка, но, вышедши замуж, стала еллинкой. Поэтому-то она, желая обратить и мужа и сделать его пришельцем, и сообщила ему свою веру. Пристрашен быв Филикс . Такая сила заключалась в словах Павла, что и начальник испугался. Темже и часто призывая его, беседоваше с ним . Видишь, какою правдою дышит то, что пишется? Часто призывал Павла не потому, что удивлялся ему, или что одобрял его речи и не потому, что желал уверовать, но потому, что надеялся, что ему дадут денег.