Глава 
26

Деян.26  с толкованием
показать остальные стихи главы...

18
отверсти очи их, да обратятся от тмы в свет и от области сатанины к Богу, еже прияти им оставление грехов и достояние во святых верою, яже в Мя.

Деян.26:18  с толкованием

19
Темже, царю Агриппо, не бых противен небесному видению,

Деян.26:19  с толкованием

20
но сущым в Дамасце прежде и во Иерусалиме, и во всяцей стране Иудейстей и языком проповедую покаятися и обратитися к Богу, достойна покаянию дела творяще.

Деян.26:20  с толкованием

21
Сих ради мя Иудее емше во святилищи хотяху растерзати.

Деян.26:21  с толкованием

22
Помощь убо улучив яже от Бога, даже до дне сего стою, свидетелствуя малу же и велику, ничтоже вещая, разве яже пророцы рекоша хотящая быти и Моисей,

Деян.26:22  с толкованием

23
яко Христос имеяше пострадати, яко первый от воскресения мертвых свет хотяше проповедати людем (Иудейским) и языком.

Деян.26:23  с толкованием

24
Сия же ему отвещавающу, Фист велиим гласом рече: беснуешися ли, Павле? Многия тя книги в неистовство прелагают.

Деян.26:24  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Деян.26:21
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.26

Глава 
26

Деян.26  с толкованием

Сих ради мя иудее емше во святилищи, хотяху растерзати. Помощь убо улучив, яже от Бога, даже до дне сего стою, свидетелствуя малу же и велику, ничтоже вещая, разве яже пророцы рекоша хотящая быти, и Моисей: Яко Христос имеяше пострадати, яко первый от воскресения мертвых свет хотяше проповедати людем (иудейским) и языком.
 

Деян.26:21 с толкованием
Ничтоже вещая, разве яже пророцы рекоша хотящая быти, и Моисей . Что пророки глаголали о страдании Христовом, — так известно, что излишне и говорить об этом; а что Моисей предсказывал, — видно из того, что он сказал как бы от лица Иуды 51: возлег уснул еси яко лев, и яко скимен: кто возбудит его (Быт.49:9). Ясно, разумеет смерть и воскресение Христово. Но Моисей и о страдании предсказывал: так он говорит еще: и будет живот твой висящ пред очима твоима (Втор.28:66). Первый от воскресения мертвых . Иисус первый восстал и уже не умирает; а воскрешенные Им или Его учениками снова умерли в ожидании будущего общего воскресения.
 


Примечания


От лица Иакова — Иуде.