Глава 
4

Деян.4  с толкованием
показать остальные стихи главы...

14
видяще же исцелевшаго человека с нима стояща, ничтоже имяху противу рещи.

Деян.4:14  с толкованием

15
Повелевше же има вон из сонмища изыти, стязахуся друг со другом,

Деян.4:15  с толкованием

16
глаголюще: что сотворим человекома сима? Яко убо нарочитое знамение бысть има, всем живущым во Иерусалиме яве, и не можем отврещися:

Деян.4:16  с толкованием

17
но да не более прострется в людех, прещением да запретим има ктому не глаголати о имени сем ни единому от человек.

Деян.4:17  с толкованием

18
И призвавше их, заповедаша има отнюд не провещавати ниже учити о имени Иисусове.

Деян.4:18  с толкованием

19
Петр же и Иоанн отвещавша к ним реста: аще праведно есть пред Богом вас послушати паче, нежели Бога, судите:

Деян.4:19  с толкованием

20
не можем бо мы, яже видехом и слышахом, не глаголати.

Деян.4:20  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Деян.4:17
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.4

Глава 
4

Деян.4  с толкованием

Повелевше же има вон из сонмища изыти, стязахуся друг с другом, Глаголюще: что сотворим человекома сима? яко убо нарочитое знамение бысть има, всем живущым во Иерусалиме яве, и не можем отврещися. Но да не более прострется в людех, прещением да запретим има ктому не глаголати о имени сем ни единому от человек. И призвавше их, заповедаша има отнюд не провещавати ниже учити о имени Иисусове. Петр же и Иоанн отвещавше к ним реста: аще праведно есть пред Богом, вас послушати паче нежели Бога, судите: Не можем бо мы, яже видехом и слышахом, не глаголати. Они же призапрещше има, пустиша я ничтоже обретше, како мучити их, людей ради, яко вси прославляху Бога о бывшем. Лет бо бяше множае четыредесяти человек той, на немже бысть чудо сие исцеления.
 

Деян.4:15 с толкованием
Почему не приводят (священницы) их к Пилату, но судят их сами? Потому, что стыдились и краснели за прежнее и опасались, чтобы апостолы не обвинили их.