Глава 
7

Деян.7  с толкованием
показать остальные стихи главы...

27
Обидяй же ближняго отрину его, рек: кто тя постави князя и судию над нами?

Деян.7:27  с толкованием

28
Еда убити мя ты хощеши, имже образом убил еси вчера Египтянина?

Деян.7:28  с толкованием

29
Бежа же Моисей о словеси сем и бысть пришлец в земли Мадиамстей, идеже роди сына два.

Деян.7:29  с толкованием

30
И исполньшымся летом четыредесятим, явися ему в пустыни горы Синайския Ангел Господень в пламени огнене в купине:

Деян.7:30  с толкованием

31
Моисей же видев дивляшеся видению: приступающу же ему разумети, бысть глас Господень к нему:

Деян.7:31  с толкованием

32
Аз Бог отец твоих, Бог Авраамов и Бог Исааков и Бог Иаковль. Трепетен же быв Моисей не смеяше смотрити.

Деян.7:32  с толкованием

33
Рече же ему Господь: изуй сапоги ногу твоею, место бо, на немже стоиши, земля свята есть:

Деян.7:33  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Деян.7:30
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.7

Глава 
7

Деян.7  с толкованием

Бежа же Моисей о словеси сем, и бысть пришлец в земли мадиамстей, идеже роди сына два. И исполншымся летом четыредесятим, явися ему в пустыни горы Синайския Ангел Господень в пламени огненне в купине. Моисей же видев дивляшеся видению: приступающу же ему разумети, бысть глас Господень к нему: Аз Бог отец твоих, Бог Авраамов и Бог Исааков и Бог Иаковль. Трепетен же быв Моисей не смеяше смотрити. Рече же ему Господь: иззуй сапоги ногу твою: место бо, на немже стоиши, земля свята есть. Видя видех озлобление людей моих, иже во Египте, и стенание их услышах, и снидох изъяти их: и ныне гряди, послю тя во Египет.
 

Деян.7:29 с толкованием
(Бежа же Моисей). Но и бегство его не нарушило Божиих планов, потому что говорится: исполнившымся летом четыредесятим, явися ему Ангел Господень, — явился, когда Моисей был в бегстве, когда и не надеялся (возвратиться); так как имел уже двух сыновей. Но заметь: ангелом, как и человеком, называет теперь (Стефан) Сына Божия. Является же (ангел) ему (Моисею) не в храме, но в пустыне, и не в самой пустыне, но в купине. Вот и гласа удостаивается Моисей: Аз, говорит глас, Бог отец твоих, велика совета Ангел... Иззуй сапоги ногу твоею: место бо, на немже стоиши, земля свята есть. Место свято ради явления Христова и достойно большего удивления, чем то, которое было во Святом Святых; потому что там никогда не было такого явления. Далее видно и великое попечение (Божие); потому что говорится: видя видех озлобление людей моих.