Глава 
11

Мф.11  с толкованием
показать остальные стихи главы...

22
обаче глаголю вам Тиру и Сидону отраднее будет в день судный, неже вам.

Мф.11:22  с толкованием

23
И ты, Капернауме, иже до небес вознесыйся, до ада снидеши: зане аще в Содомех быша силы были бывшыя в тебе, пребыли убо быша до днешняго дне:

Мф.11:23  с толкованием

24
обаче глаголю вам, яко земли Содомстей отраднее будет в день судный, неже тебе.

Мф.11:24  с толкованием

25
В то время отвещав Иисус рече: исповедаютися, Отче, Господи небесе и земли, яко утаил еси сия от премудрых и разумных и открыл еси та младенцем:

Мф.11:25  с толкованием

26
ей, Отче, яко тако бысть благоволение пред Тобою.

Мф.11:26  с толкованием

27
Вся Мне предана суть Отцем Моим: и никтоже знает Сына, токмо Отец: ни Отца кто знает, токмо Сын, и емуже аще волит Сын открыти.

Мф.11:27  с толкованием

28
Приидите ко Мне вси труждающиися и обремененнии, и Аз упокою вы:

Мф.11:28  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Мф.11:25
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Святое Евангелие от Матфея

Мф.11

Глава 
11

Мф.11  с толкованием

В то время отвещав Иисус рече: исповедаютися Отче, Господи небесе и земли, яко утаил еси сия от премудрых и разумных, и открыл еси та младенцем, Исповедаютися,
 

Мф.11:25 с толкованием
сказано вместо - благодарю Тебя, Отче, что иудеи, признающие себя умными и сведущими в писании, не уверовали, а младенцы, то есть несведущие, познали великие тайны. Бог скрыл великие тайны от признающих себя умными не потому, как бы Он не хотел даровать им их, и был причиною их невежества, но потому, что они сделались недостойными, потому что почитали себя умными. Ибо, кто считает себя умным и полагается на собственный разум, тот уже не молится Богу. А когда кто Богу не молится, то Он не помогает тому и не открывает ему таин. Притом еще. Бог многим не открывает своих таин наипаче по человеколюбию, дабы они не подверглись большему наказанию за пренебрежение того, что узнали.