Глава 
13

Мф.13  с толкованием
показать остальные стихи главы...

15
отолсте бо сердце людий сих, и ушима тяжко слышаша, и очи свои смежиша, да не когда узрят очима, и ушима услышат, и сердцем уразумеют, и обратятся, и изцелю их.

Мф.13:15  с толкованием

16
Ваша же блаженна очеса, яко видят, и уши ваши, яко слышат:

Мф.13:16  с толкованием

17
аминь бо глаголю вам, яко мнози пророцы и праведницы вожделеша видети, яже видите, и не видеша, и слышати, яже слышите, и не слышаша.

Мф.13:17  с толкованием

18
Вы же услышите притчу сеющаго:

Мф.13:18  с толкованием

19
всякому слышащему слово Царствия и не разумевающу, приходит лукавый и восхищает всеянное в сердцы его: сие есть, еже при пути сеянное.

Мф.13:19  с толкованием

20
А на камени сеянное, сие есть слышай слово и абие с радостию приемлет е:

Мф.13:20  с толкованием

21
не имать же корене в себе, но привременен есть: бывши же печали или гонению словесе ради, абие соблажняется.

Мф.13:21  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Мф.13:18
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Святое Евангелие от Матфея

Мф.13

Глава 
13

Мф.13  с толкованием

Вы же услышите притчу сеющаго. Всякому слышащему слово царствия и не разумевающу, приходит лукавый, и восхищает всеянное в сердце его: сие есть, (еже) при пути сеянное.
 

Мф.13:18 с толкованием
Сим побуждает нас вникать в то, что говорят нам учители, дабы и нам не уподобиться находящимся при пути. Можно сказать также: поелику путь есть Христос, то находящиеся при пути суть те, которые вне Христа, которые то есть не на пути, а вне сего пути.