Глава 
17

Мф.17  с толкованием
показать остальные стихи главы...

10
И вопросиша Его ученицы Его, глаголюще: что убо книжницы глаголют, яко Илии подобает приити прежде?

Мф.17:10  с толкованием

11
Иисус же отвещав рече им: Илиа убо приидет прежде и устроит вся:

Мф.17:11  с толкованием

12
глаголю же вам, яко Илиа уже прииде, и не познаша его, но сотвориша о нем, елика восхотеша: тако и Сын Человеческий имать пострадати от них.

Мф.17:12  с толкованием

13
Тогда разумеша ученицы, яко о Иоанне Крестители рече им.

Мф.17:13  с толкованием

14
И пришедшым им к народу, приступи к Нему человек, кланяяся Ему

Мф.17:14  с толкованием

15
и глаголя: Господи, помилуй сына моего, яко на новы месяцы беснуется и зле страждет: множицею бо падает во огнь и множицею в воду:

Мф.17:15  с толкованием

16
и приведох его ко учеником Твоим, и не возмогоша его изцелити.

Мф.17:16  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Мф.17:13
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Святое Евангелие от Матфея

Мф.17

Глава 
17

Мф.17  с толкованием

Иисус же отвещав рече им: Илии убо приидет прежде, и устроит вся. Глаголю же вам: яко Илиа уже прииде, и не познаша его: но сотвориша о нем, елика восхотеша: тако и Сын человеческий имать пострадати от них. Тогда разумеша ученицы, яко о Иоанне крестители рече им.
 

Мф.17:11 с толкованием
Словами: Илия приидет, показывает, что Он еще не пришел, а придет, как предтеча второго пришествия, и возвратит к вере во Христа всех Евреев, которые окажутся послушными, доставив им как бы отеческое наследие, которого они лишились. А словами: Илиа уже прииде, указывает на Иоанна предтечу. Они сделали с ним, что хотели, только убивши Его. Ибо позволивши Ироду убить Его, тогда как могли воспрепятствовать сему, они тем сами сделались убийцами его. Тогда ученики, сделавшись проницательнее, поняли, что Иоанна Иисус назвал Илиею, потому что он был предтеча первого пришествия Его, как Илия будет второго.