Глава 
21

Мф.21  с толкованием
показать остальные стихи главы...

30
И приступль к другому, рече такоже. Он же отвещав рече: аз, господи (иду): и не иде.

Мф.21:30  с толкованием

31
Кий от обою сотвори волю отчу? Глаголаша Ему: первый. Глагола им Иисус: аминь глаголю вам, яко мытари и любодейцы варяют вы в Царствии Божии:

Мф.21:31  с толкованием

32
прииде бо к вам Иоанн (Креститель) путем праведным, и не веровасте ему, мытари же и любодейцы вероваша ему: вы же видевше, не раскаястеся последи веровати ему.

Мф.21:32  с толкованием

33
Ину притчу слышите. Человек некий бе домовит, иже насади виноград, и оплотом огради его, и ископа в нем точило, и созда столп, и вдаде и делателем, и отиде.

Мф.21:33  с толкованием

34
Егда же приближися время плодов, посла рабы своя к делателем прияти плоды его:

Мф.21:34  с толкованием

35
и емше делателе рабов его, оваго убо биша, оваго же убиша, оваго же камением побиша.

Мф.21:35  с толкованием

36
Паки посла ины рабы множайшя первых: и сотвориша им такоже.

Мф.21:36  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Мф.21:33
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Святое Евангелие от Матфея

Мф.21

Глава 
21

Мф.21  с толкованием

Ину притчу слышите. Человек некий бе домовит, иже насади виноград, и оплотом огради его, и ископа в нем точило, и созда столп, и вдаде и делателем и отьиде.
 

Мф.21:33 с толкованием
Господь говорит им и другую притчу, дабы показать, что они, удостоившись и бесчисленных опытов попечения о себе, не исправились. Сей человек домовладыка есть Господь, названный человеком по Своему человеколюбию. Виноград есть народ иудейский, насажденный Богом в земле обетованной, ибо сказано: введ насади я в гору Святую Твою (Исх.15:17). Оплот означает закон, не позволявший иудеям смешиваться с язычниками, или святых Ангелов, хранивших Израиля. Точило - жертвенник, столп - храм, делатели - учители народа, фарисеи и книжники. Отошел же домовладыка Бог, когда уже не хотел более говорить с ним в столпе облачном. Или отшествие Божие означает долготерпение: так как Бог представляется и спящим и далеко отстоящим, и не слушающим, когда долготерпит, не обнаруживая гнева всякой день и не тотчас подвергая на истязанию за неправды наши.