Глава 
5

Мих.5  с толкованием
показать остальные стихи главы...

4
И станет, и узрит, и упасет паству Свою крепостию Господь, и в славе имене Господа Бога Своего пребудут: зане ныне возвеличится даже до конец земли.

Мих.5:4  с толкованием

5
И будет Сей мир, егда Ассур приидет на землю вашу, и егда взыдет на страну вашу, и востанут нань седмь пастырей и осмь язв человеческих,

Мих.5:5  с толкованием

6
и упасут Ассура оружием и землю Невродову копиями ея, и избавит от Ассура, егда приидет на землю вашу и егда вступит на пределы вашя.

Мих.5:6  с толкованием

7
И будет останок Иаковль в языцех среде людий многих, аки роса от Господа падающи и яко агнцы на злаце, яко да не соберется ни един, ниже постоит в сынех человеческих.

Мих.5:7  с толкованием

8
И будет останок Иаковль в языцех среде людий многих, аки лев в скотех в дубраве и яко львичищь в стадех овчих, якоже егда пройдет, и отлучив восхитит, и не будет изимающаго.

Мих.5:8  с толкованием

9
Вознесется рука твоя на оскорбляющыя тя, и вси врази твои потребятся.

Мих.5:9  с толкованием

10
И будет в той день, глаголет Господь, потреблю кони твоя из среды твоея и погублю колесницы твоя,

Мих.5:10  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Мих.5:7
этой книги Священного Писания


Толкование преподобного Ефрема Сирина
 

Преподобный Ефрем Сирин. Толкование на книгу пророчества Михея

Мих.5

Глава 
5

Мих.5  с толкованием

7
И будет останок Иаковль в языцех среде людей многих, окружающих его, аки роса от Господа, и яко капли на злаце; т.е. как роса и дождевые капли не ждут содействия человеческого, так останок Иаковль освободится от своих притеснителей, выйдет из стана Ассириян, не ожидая дозволения их идти, но как скоро увидит, что гонители частью истреблены, частью обращены в бегство. В смысле же таинственном Пророк под образом росы и дождевых каплей представляет кроткое снишествие Эммануила. В таких образах и прежде представляли оное Исаия и Давид (Ис.26:19. Пс.71:6). Не ожидает человека, и не ждет сына человеческаго; ибо к пренепорочному зачатию Эммануилову не нужно было ни мужа, ни сына человеческаго.

Мих.5:7  с толкованием