Глава 
19

Нав.19  с толкованием

1
И изыде вторый жребий Симеону, племени сынов Симеоновых по сонмом их, и бысть наследие их посреде жребия сынов Иудиных.

Нав.19:1  с толкованием

2
И бысть жребий их Вирсавее и Савее и Молада,

Нав.19:2  с толкованием

3
и Асерсуал и Вафул, и Велвола и Асом,

Нав.19:3  с толкованием

4
и Елфулад и Ерма,

Нав.19:4  с толкованием

5
и Секелаг и Вефаммаргасвоф, и Асерсусим

Нав.19:5  с толкованием

6
и Вефалваф, и села их: грады тринадесять и веси их.

Нав.19:6  с толкованием

7
Аин и Реммоф, и Еефер и Асам, грады четыри и веси их:

Нав.19:7  с толкованием

8
и вся предградия, яже окрест градов сих даже до Ваалферирраммоф, идущих во Иамеф к ливу. Сие наследие племен сынов Симеоновых по сонмом их.

Нав.19:8  с толкованием

9
От жребия Иудина наследие племене сынов Симеоновых, яко бысть часть сынов Иудиных болшая нежели их: и наследиша сынове Симеоновы посреде жребия их.

Нав.19:9  с толкованием

10
И изыде жребий третий Завулону по сонмом их: и будут пределы наследия их до Сарида:

Нав.19:10  с толкованием

11
и восходят пределы их к морю и Мариле, и дойдут к Давасефу, и снидутся в дебрь, яже есть к лицу Иекнама,

Нав.19:11  с толкованием

12
и обратятся от Сарида противу от востоков Самес на пределы Хасалоф-Фавор, и пройдут к Даврафу, и взыдут к Иафаги:

Нав.19:12  с толкованием

13
и оттуду обыдут супротив на востоки в Гефаефер, во град Касим, и пройдут на Реммонам Мафарим Аннуа,

Нав.19:13  с толкованием

14
и обыдут пределы к северу на Еннафоф, и будет исход их к Гаю Иеффаил,

Нав.19:14  с толкованием

15
и Каттаф и Наалол, и Семрон и Иадила и Вифлеем: грады дванадесять и веси их.

Нав.19:15  с толкованием

16
Сие наследие племене сынов Завулоновых по сонмом их, грады их и веси их.

Нав.19:16  с толкованием

17
И Иссахару изыде жребий четвертый, сыном Иссахаровым по сродством их,

Нав.19:17  с толкованием

18
и быша пределы их Иезраель и Ахаселоф и Сунам,

Нав.19:18  с толкованием

19
и Аферарим и Сиан, (и Ренаф) и Анахареф,

Нав.19:19  с толкованием

20
и Раввоф и Кесион и Аеме,

Нав.19:20  с толкованием

21
и Рамаф и Инганним, и Инадда и Веффасис:

Нав.19:21  с толкованием

22
и снидутся пределы к Фавору и к Сасимафу к морю, и вефсмас, и будет его исход предел Иордан: грады шестьнадесять и веси их.

Нав.19:22  с толкованием

23
Сие наследие племене сынов Иссахаровых по сонмом их, грады и предградия их.

Нав.19:23  с толкованием

24
И изыде жребий пятый племене сынов Асировых по сонмом их,

Нав.19:24  с толкованием

25
и быша пределы их Хелкаф и Ооли, и Ватне и Ахсаф,

Нав.19:25  с толкованием

26
и Елимелех и Амад и Масал: и приближатся к Кармилу к морю, и Сиору и Лаванафу,

Нав.19:26  с толкованием

27
и обратятся от восток солнца в Виф-Дагон, и приближатся к Завулону, и в Гай Иеффаил к северу, (и внидут пределы Асафа) в Виф-Аемек, и да идут по долине Аниила, и пройдут в Хавол ошуюю,

Нав.19:27  с толкованием

28
и Ахран и Роов, и Аммон и Кана, даже до Сидона великаго:

Нав.19:28  с толкованием

29
и возвратятся пределы в Раму, и даже до града тверда Тириан, и возвратятся пределы до Сусы, и будет исход его море, и от ужа в Ахзиф,

Нав.19:29  с толкованием

30
и Амма и Афек и Раов: грады двадесять два и веси их.

Нав.19:30  с толкованием

31
Сие наследие племене сынов Асировых по сонмом их, грады их и веси их.

Нав.19:31  с толкованием

32
И Неффалиму изыде жребий шестый, сыном Неффалимлим по сонмом их,

Нав.19:32  с толкованием

33
и быша пределы их Меелеф и Милон, и Весенаним и Арме, и Накев и Иавнил, даже до Лаккун: и быша исходи их Иордан:

Нав.19:33  с толкованием

34
и возвратятся пределы к морю в Азаноф-Фавор, и пройдут оттуду во Икок, и приткнутся к Завулону от юга, и Асиру приближатся к морю, и ко Иуде Иордан от восток солнца.

Нав.19:34  с толкованием

35
И грады ограждени Тириан, Тир и Амаф, и Реккаф и Хенероф,

Нав.19:35  с толкованием

36
и Адами и Рама и Асор,

Нав.19:36  с толкованием

37
и Кедес и Едраи и источник Асор,

Нав.19:37  с толкованием

38
и Иарион и Магдалиил, Оран и Вефанаф и Фасмус: грады девятьнадесят и веси их.

Нав.19:38  с толкованием

39
Сие наследие племене сынов Неффалимлих по сродству их, грады и предградия их.

Нав.19:39  с толкованием

40
И Дану и племени сынов Дановых по сонмом их изыде жребий седмый,

Нав.19:40  с толкованием

41
и быша пределы их Сараа и Есфаол и грады Самес,

Нав.19:41  с толкованием

42
и Саламинь и Еалон и Иефла,

Нав.19:42  с толкованием

43
и Елон и Фамна и Аккарон,

Нав.19:43  с толкованием

44
и Елфеко и Гавафон и Ваафоф,

Нав.19:44  с толкованием

45
и Иуф и Ваниварак и Гефреммон,

Нав.19:45  с толкованием

46
и от моря Иераконска, и Ираккон, предел близ Иоппы, и изыде предел сынов Дановых от них.

Нав.19:46  с толкованием

47
И изыдоша сынове Дановы и воеваша Ласем, и взяша его и поразиша его острием меча: и обиташа в нем, и нарекоша имя его Ласендан, по имени Дана отца своего. И Аморрей остася жити во Еломе и в Саламине: и отяготе рука Ефремля на них, и быша им данницы.

Нав.19:47  с толкованием

48
Сие наследие племене сынов Дановых по сонмом их, грады их и веси их. И не истребиша сынове Дановы Аморреа озлобляющаго их на горе, и не даяху им Аморрее исходити на юдоль, и утесниша от них предел части их.

Нав.19:48  с толкованием

49
И совершиша разделяти землю в пределех ея: и даша сынове Израилевы жребий Иисусу сыну Навину повелением Господним среде себе,

Нав.19:49  с толкованием

50
и даша ему град, егоже проси, Фамнаф-Сараи, иже есть в горе Ефраим: и созда град, и вселися в нем.

Нав.19:50  с толкованием

51
Сия разделения, яже разделиша Елеазар жрец и Иисус Навин и князи отечеств в племенех Израилевых по жребиям в Силоме пред Господем, у дверий скинии свидения. И скончаша делити землю.

Нав.19:51  с толкованием

Толкования на главу Нав.19
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на книгу Иисуса Навина

Нав.19

Глава 
19

Нав.19  с толкованием

Вопрос 18. Почему божественнейший Иисус, разделив землю другим, не уделил жребия себе, но от народа получил Фамнаф-Сараи (Нав.19:50)?

И в сем подражает смирению Владыки, Который говорит: научитеся от Мене, яко кроток есмь и смирен сердцем, и обрящете покой душам вашим (Мф.11:29). Господь пребывал в крайней нищете, так что не имел и дома. Ибо говорит: Сын человеческий не имать где главы подклонити (Мф.8:20). Итак, поскольку соименный с ним Иисус был образом Его, то не уделил себе жребия, но принял предложенное ему народом, научая сим тех, кому вверено какое-либо начальство, заботиться не о собственных выгодах, по о пользе подчиненных.