Глава 
24

Нав.24  с толкованием
показать остальные стихи главы...

23
И ныне отвержите боги чуждыя, иже суть в вас, и исправите сердца ваша ко Господу Богу Израилеву.

Нав.24:23  с толкованием

24
И рекоша людие ко Иисусу: Господеви Богу нашему послужим, и гласа Его послушаем.

Нав.24:24  с толкованием

25
И завеща Иисус завет к людем в день он, и даде им закон и суд в Сихеме, пред скиниею Господа Бога Израилева.

Нав.24:25  с толкованием

26
И вписа Иисус словеса сия в книгу закона Божия: и взя камень велий, и постави его под теревинфом, иже есть пред Господем.

Нав.24:26  с толкованием

27
И рече Иисус к людем: се, камень сей будет вам во свидение: яко сей слыша вся глаголголанная от Господа, елика глагола к вам днесь, и сей будет вам во свидение в последния дни, и егда солжете Господеви Богу вашему.

Нав.24:27  с толкованием

28
И отпусти Иисус люди, коегождо в места своя.

Нав.24:28  с толкованием

29
И послужи Израиль Господеви во вся дни Иисусовы и во вся дни старцев, иже препроводиша время со Иисусом и иже видеша вся дела Господня, елика сотвори Израилю.

Нав.24:29  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Нав.24:26
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на книгу Иисуса Навина

Нав.24

Глава 
24

Нав.24  с толкованием

Вопрос 20. Почему Иисус, поставив камень, сказал: се камен сей будет вам в свидение: яко сей слыша вся глаголанная от Господа, елика глагола к вам днесь (Нав.24:27)?

Хотя камень неодушевлен, но и неодушевленное служит свидетельством в обличение одушевленных и разумных. Притом Иисус воспользовался и древним обычаем. Ибо Иаков и Лаван, заключив договор, и холм назвали свидетелем договора. А между тем сколько пользы приносит вождь благочестивый и боголюбивый, — показывает история. Ибо сказано: работа Израиль Господеви во вся дни Иисусовы и во вся дни старейшин, елицы пожиша многи дни со Иисусом, елицы разумеша вся дела Господня, яже сотвори Израилю (Суд.2:7). По кончине же их Израильтяне уклонились в нечестие, что показал конец истории; и были наказаны за нечестие, потому что, лишившись Божия о них попечения, подверглись игу рабства и владычеству царя моавитского. Однако же человеколюбивый Бог, воспомнив обетования, данные отцам их, время рабства ограничил осмнадцатью годами (Суд.3:14).