Глава 
6

Нав.6  с толкованием
показать остальные стихи главы...

21
И двоим юношам соглядавшым землю рече Иисус: внидите в дом жены блудницы, и изведите ю оттуду, и вся, елика суть ея, якоже клястеся ей.

Нав.6:21  с толкованием

22
И внидоста два юношы соглядавшии град в дом жены, и изведосте Раав блудницу, и отца ея и матерь ея, и братию ея и все сродство ея, и вся елика быша ей, изведоста и постависта я вне полка Израилева.

Нав.6:22  с толкованием

23
И град сожгоша огнем со всем, еже бе в нем, кроме злата и сребра, меди и железа, яже отдаша в дом Господень внести Господеви.

Нав.6:23  с толкованием

24
И Раав блудницу и весь дом ея отеческий остави живы Иисус, и обитати сотвори во Израили даже до дне сего, понеже сокры прелагатаи, ихже посла Иисус соглядати Иерихона.

Нав.6:24  с толкованием

25
И прокля Иисус в той день, глаголя: проклят человек пред Господем, иже поставит и созиждет град сей Иерихон: на первенце своем оснует его, и на меншем своем поставит врата его. И сице сотвори Азан, иже от Вефиля: на Авироне первенце своем основа и, и на меншем спасенем постави врата его.

Нав.6:25  с толкованием

26
И бяше Господь со Иисусом, и бе имя его по всей земли.

Нав.6:26  с толкованием

Толкования на стих Нав.6:24
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на книгу Иисуса Навина

Нав.6

Глава 
6

Нав.6  с толкованием

Вопрос 8. Почему Раав, будучи иноплеменницею, жила среди сынов Израилевых, как показывает история? (Нав.6:24)

И сим прообразуется совершающееся с нами. Ибо Владыка изрек: и ины овцы имам, иже не суть от двора сего; и тые Ми подобает привести, и глас Мой услышат: и будет едино стадо, и един Пастырь (Ин.10:16). Поэтому и законополагая, сказал: закон един да будет и туземцу и пришелцу (Исх.12:49). Посему законодатель Моисей не возбранил идти с Евреями и Египтянам, пожелавшим сего. Надлежало, чтобы и дивия маслина привилась к маслине доброй, как говорит блаженный Павел (Рим.11:24).