Глава 
7

Ос.7  с толкованием

1
Егда изцелю Израиля, и открыется неправда Ефремова и злоба Самарийска, яко соделаша лжу: и тать к нему внидет, совлачаяй разбойник на пути его:

Ос.7:1  с толкованием

2
яко да воспоют вкупе, аки поющии сердцем своим. Вся злобы их помянух: ныне обыдоша их совети их, противу лицу Ми быша.

Ос.7:2  с толкованием

3
Злобами своими возвеселиша царя и лжами своими князей.

Ос.7:3  с толкованием

4
Вси любодеющии, яко пещь жегома на печение сожжения от пламене, от примешения тука, дондеже вскиснет то все.

Ос.7:4  с толкованием

5
Во дни царей ваших начаша князи яритися от вина, простроша руки своя с губительми:

Ос.7:5  с толкованием

6
зане разгорешася яко пещь сердца их, внегда устремлятися им: всю нощь сна Ефрем насытися, заутра бысть, и разгореся яко пламень огненный.

Ос.7:6  с толкованием

7
Вси согреяшася, яко пещь жегома, и огнь пояде судий их: вси царие их падоша, не бе в них моляйся ко Мне.

Ос.7:7  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Ос.7:4
этой книги Священного Писания


Толкование преподобного Ефрема Сирина
 

Преподобный Ефрем Сирин. Толкование на книгу пророчества Осии

Ос.7

Глава 
7

Ос.7  с толкованием

4
Все князи их любодействуют, яко пещь жегома на печение. Как разжигается печь, в которой пекут хлебы, так и они распаляются на блудеяние и грабительство. Поэтому в городе их не станет, кому замесить теста, когда оно вскиснет, потому что пленяющие будут понуждать их к поспешному исшествию. Сие испытали на себе отцы их в Египте. Когда они не спешили воспользоваться своим освобождением из Египта, Египтяне понуждали их идти на свободу; и не давали им времени, чтобы вскисло заквашенное ими тесто. В другом же смысле городом называется у Пророка мир, заквашенным тестом - человеческий род, замешивающим тесто - Бог-Слово. Слова: когда оно вскиснет - означают, что Христос придет в конце времен, когда род человеческий вскиснет закваскою злобы своей, и Христос, очистив его от кваса сего, заквасит новым квасом.

Ос.7:4  с толкованием