Глава 
18

Откр.18  с толкованием
показать остальные стихи главы...

17
яко во един час погибе толико богатство. И всяк кормчий, и всяк плаваяй в кораблех, и всяк елик в мори делаяй, издалеча сташа,

Откр.18:17  с толкованием

18
и вопияху, видяще дым раждежения его, глаголюще: кий подобен граду великому?

Откр.18:18  с толкованием

19
И положиша персть на главах своих, и возопиша плачущеся и рыдающе, глаголюще: горе, горе, град великий, в немже обогатишася вси имущии корабли в мори, от чести его: яко единем часом запусте.

Откр.18:19  с толкованием

20
Веселися о сем, небо, и святии Апостоли и пророцы, яко суди Бог суд ваш от него.

Откр.18:20  с толкованием

21
И взят един Ангел крепок камень велик яко жернов и верже в море, глаголя: тако стремлением ввержен будет Вавилон град великий, и не имать обрестися ктому:

Откр.18:21  с толкованием

22
и глас гудец и мусикий, и пискателей и труб не имать слышатися ктому в тебе: и всяк хитрец всякия хитрости не обрящется ктому в тебе, и шум жерновный не будет слышан в тебе:

Откр.18:22  с толкованием

23
и свет светилника не имать светити в тебе ктому, и глас жениха и невесты не имать слышан быти в тебе ктому: яко купцы твои беша вельможи земстии, яко волхвовании твоими прельщени быша вси языцы.

Откр.18:23  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Откр.18:20
этой книги Священного Писания


Толкование святителя Андрея Кесарийского
 

Св. Андрей Кесарийский. Толкование на Апокалипсис Святого Иоанна Богослова

Откр.18

Глава 
18

Откр.18  с толкованием

Веселись о сем, небо и святые апостолы и пророки, ибо свершил Бог суд ваш над ним.
 

Откр.18:20 с толкованием
Небо означает ангелов и святых, живущих на нем. Апостолам и пророкам повелевается веселиться с ними, ибо отомщено обидчикам и притеснителям за бесчестие проповедников между жителями этого города чрез преступление ими заповедей Божиих или за избиение служителей слова Божия властителями земли. Так были иудеями избиты пророки, язычниками — апостолы за свою к ним проповедь. Радуются они наступлению наказаний не злобно, а по своему пламенному желанию прекращения греха, чтобы служащие ему чрез эти наказания в будущей жизни подверглись меньшим мучениям.