Глава 
5

Откр.5  с толкованием
показать остальные стихи главы...

8
И егда прият книгу, четыри животна и двадесять и четыри старцы падоша пред Агнцем, имуще кийждо гусли и фиалы златы полны фимиама, иже суть молитвы святых:

Откр.5:8  с толкованием

9
и поют песнь нову, глаголюще: достоин еси прияти книгу и отверзти печати ея, яко заклался и искупил еси Богови нас Кровию Своею от всякаго колена и языка и людий и племен,

Откр.5:9  с толкованием

10
и сотворил еси нас Богови нашему цари и иереи: и воцаримся на земли.

Откр.5:10  с толкованием

11
И видех, и слышах глас Ангелов многих окрест престола и животных и старец, и бе число их тысяща тысящами,

Откр.5:11  с толкованием

12
глаголюще гласом великим: достоин есть Агнец заколенный прияти силу и богатство, и премудрость и крепость, и честь и славу и благословение.

Откр.5:12  с толкованием

13
И всяко создание, еже есть на небеси и на земли, и под землею и на мори яже суть, и сущая в них, вся слышах глаголющыя: Седящему на престоле и Агнцу благословение и честь, и слава и держава во веки веков.

Откр.5:13  с толкованием

14
И четыри животна глаголаху: аминь. И двадесять и четыри старцы падоша и поклонишася Живущему во веки веков.

Откр.5:14  с толкованием

Толкования на стих Откр.5:11
этой книги Священного Писания


Толкование святителя Андрея Кесарийского
 

Св. Андрей Кесарийский. Толкование на Апокалипсис Святого Иоанна Богослова

Откр.5

Глава 
5

Откр.5  с толкованием

И я видел и слышал голос многих ангелов вокруг престола и животных и старцев, и число их было тмы тем и тысячи тысяч, которые говорили громким голосом: достоин Агнец закланный принять силу и богатство, и премудрость, и крепость, и честь, и славу, и благословение. И всякое создание, находящееся на небе и на земле, и под землею, и на море, и все, что в них, слышал я, говорило: Сидящему на престоле и Агнцу благословение и честь, и слава, и держава во веки веков.
 

Откр.5:11 с толкованием
И слышах глас ангелов многих окрест престола и животных и старец, ибо Бог прославляется от всего духовного и чувственного, живого и просто существующего, как причина и начало всего бытия, как Сын Божий, Единородный и Единосущный, даровавший людям обновление и восстановивший их в первоначальном достоинстве, хотя и писано, что Он получил власть над земным и небесным как Человек.