Глава 
6

Откр.6  с толкованием

1
И видех, егда отверзе Агнец едину от седми печатей, и слышах единаго от четырех животных глаголюща якоже глас громный: гряди и виждь.

Откр.6:1  с толкованием

2
И видех, и се, конь бел, и седяй на нем имеяше лук, и дан бысть ему венец: и изыде побеждаяй, и да победит.

Откр.6:2  с толкованием

3
И егда отверзе печать вторую, слышах второе животно глаголющее: гряди и виждь.

Откр.6:3  с толкованием

4
И изыде другий конь рыжь: и седящему на нем дано бысть взяти мир от земли, и да убиют друг друга: и дан бысть ему мечь великий.

Откр.6:4  с толкованием

5
И егда отверзе третию печать, слышах третие животно глаголющее: гряди и виждь. И видех, и се, конь ворон, и седяй на нем имеяше мерило в руце своей.

Откр.6:5  с толкованием

6
И слышах глас посреде четырех животных глаголющий: мера пшеницы за динарь и три меры ячменя за динарь: и елеа и вина не вреди.

Откр.6:6  с толкованием

7
И егда отверзе четвертую печать, слышах глас четвертаго животна глаголющий: гряди и виждь.

Откр.6:7  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Откр.6:4
этой книги Священного Писания


Толкование святителя Андрея Кесарийского
 

Св. Андрей Кесарийский. Толкование на Апокалипсис Святого Иоанна Богослова

Откр.6

Глава 
6

Откр.6  с толкованием

И вышел другой конь рыжий; и сидящему на нем дано взять мир с земли, и чтобы убивали друг друга; и дан ему большой меч.
 

Откр.6:4 с толкованием
Здесь разумеется, по нашему мнению, иное апостольское учение, проповеданное мучениками и учителями. Этим учением, по распространении проповеди, природа разделилась сама на себя, нарушился мир мира, ибо Христос сказал: не приидох воврещи мир (на землю), но меч (Мф.10:34). Исповеданием этого учения жертвы мучеников вознесены на высший жертвенник. Рыжий конь означает или пролитую кровь, или же ревность сердечную мучеников за имя Христово. Слова седящему на нем дано бысть взяти мир указывают на премудрую волю Божию, в напастях посылающую испытания для верных.
 

Статья пятнадцатая. Снятие третьей печати, означающее отпадение от Христа не имеющих твердой веры в Него.