Псалом 
32

Пс.32  с толкованием
показать остальные стихи главы...

3
воспойте Ему песнь нову, добре пойте Ему со восклицанием:

Пс.32:3  с толкованием

4
яко право слово Господне, и вся дела Его в вере.

Пс.32:4  с толкованием

5
Любит милостыню и суд Господь, милости Господни исполнь земля.

Пс.32:5  с толкованием

6
Словом Господним небеса утвердишася, и духом уст Его вся сила их:

Пс.32:6  с толкованием

7
собираяй яко мех воды морския, полагаяй в сокровищих бездны.

Пс.32:7  с толкованием

8
Да убоится Господа вся земля, от Негоже да подвижутся вси живущии по вселенней:

Пс.32:8  с толкованием

9
яко Той рече, и быша: Той повеле, и создашася.

Пс.32:9  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Пс.32:6
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на сто пятьдесят псалмов.

Пс.32

Псалом 
32

Пс.32  с толкованием

Словом Господним небеса утвердишася, и Духом уст Его вся сила их.
 

Пс.32:6 с толкованием
Богсозидая, говорит Пророк, не имел нужды ни в труде, ни во времени; но достаточно Ему было слова, чтобы сотворить. Рече: да будет твердь, и бысть тако; да будут светила на тверди небесней, и бысть тако (Быт.1:6, 14-15). Таков с перваго взгляда представляющийся буквальный смысл пророческих слов; потому что оный и был сообразен с силами древних Иудеев. Истинное же богословие указует нам Бога-Слова со Всесвятым Духом, сотворившаго небеса и небесныя Силы. И пророчество сие предваряет евангельское учение. Как божественный Иоанн, сын громов, научил целую вселенную, что в начале бе Слово, и Слово бе к Богу, и Бог бе Слово: вся Тем быша, и без Него ничтоже бысть, еже бысть (Ин.1:1, 3): так и блаженный Давид предвозглашает, говоря: Словом Господним небеса утвердишася, и Духом уст Его вся сила их. Пророк не приписывает отдельно создание небес Богу-Слову, а сотворение сил Всесвятому Духу; напротив того говорит, что то и другое сотворено Богом-Словом и Святым Духом. Под Силами же небесными одни разумели небесныя светила, а другие - невидимыя Силы. Но мне кажется более справедливым последнее; потому что Пророк, указуя Создателя Бога, упомянул не о видимой только твари.