Псалом 
89

Пс.89  с толкованием
показать остальные стихи главы...

2
Господи, прибежище был еси нам в род и род.

Пс.89:2  с толкованием

3
Прежде даже горам не быти и создатися земли и вселенней, и от века и до века Ты еси.

Пс.89:3  с толкованием

4
Не отврати человека во смирение, и рекл еси: обратитеся, сынове человечестии.

Пс.89:4  с толкованием

5
Яко тысяща лет пред очима Твоима, Господи, яко день вчерашний, иже мимо иде, и стража нощная.

Пс.89:5  с толкованием

6
Уничижения их лета будут: утро яко трава мимо идет, утро процветет и прейдет: на вечер отпадет, ожестеет и изсхнет:

Пс.89:6  с толкованием

7
яко изчезохом гневом Твоим, и яростию Твоею смутихомся.

Пс.89:7  с толкованием

8
Положил еси беззакония наша пред Тобою, век наш в просвещение лица Твоего.

Пс.89:8  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Пс.89:5
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на сто пятьдесят псалмов.

Пс.89

Псалом 
89

Пс.89  с толкованием

Яко тысяща лет пред очима Твоима Господи яко день вчерашний, иже мимо иде, и стража нощная.
 

Пс.89:5 с толкованием
Мысль, заключающаяся в сих словах, изложена не в строгом порядке; последния слова поставлены в связи с предыдущими: не отврати человека во смирение, яко тысяща лет пред очима Твоима Господи яко день вчерашний, иже мимо иде, и стража нощная; в средине же между теми и другими словами поставлено: и рекл еси: обратитеся сынове человечестии. Говорит же Пророк, что жизнь человеческая кратка и крайне болезненна; а для Тебя Присносущнаго и вечнаго и тысячелетие равняется одному дню, лучше же сказать, малой части ночи; потому что стражею нощною назвал Пророк четвертую часть ночи, так как те, кому вверялась ночная стража, делили ночь на четыре части. Так в четвертую стражу и Господь приходил к Апостолам (Мф.14:25).
 


Уничижения их лета будут.
 

Пс.89:5 с толкованием
На долго, говорит Пророк, предал Ты их на бедствование сие. Означает же вместе отвержение Иудеев, по страдании Спасителя нашего, и будущее оставление их без Божественнаго о них попечения не на краткое, но на весьма продолжительное, время.