Псалом 
9

Пс.9  с толкованием
показать остальные стихи главы...

17
Знаемь есть Господь судбы творяй: в делех руку своею увязе грешник.

Пс.9:17  с толкованием

18
Да возвратятся грешницы во ад, вси языцы забывающии Бога.

Пс.9:18  с толкованием

19
Яко не до конца забвен будет нищий, терпение убогих не погибнет до конца.

Пс.9:19  с толкованием

20
Воскресени, Господи, да не крепится человек, да судятся языцы пред Тобою.

Пс.9:20  с толкованием

21
Постави, Господи, законоположителя над ними, да разумеют языцы, яко человецы суть.

Пс.9:21  с толкованием

22
Вскую, Господи, отстоя далече, презираеши во благовремениих, в скорбех?

Пс.9:22  с толкованием

23
Внегда гордитися нечестивому, возгарается нищий: увязают в советех, яже помышляют.

Пс.9:23  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Пс.9:20
этой книги Священного Писания


Библия Толкования на Псалтирь блж. Феодорит Кирский Псалом  9

Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на сто пятьдесят псалмов.

Пс.9

Псалом 
9

Пс.9  с толкованием

Воскресни Господи, да не крепится человек, да судятся языцы пред Тобою. Постави Господи законоположителя над ними, да разумеют языцы, яко человецы суть.
 

Пс.9:20 с толкованием
При сем справедливо будет спросить кому-либо Иудеев, какого Законоположителя даровать умоляет здесь Пророк? Ибо великий Моисей, в давнем еще времени бывший служитель Божия законоположения, кончил уже жизнь; другаго же законоположителя после него не возставало (Втор.34:10). Если же оказывается, что никто другой не был поставлен законоположителем, ни Иудеям, ни язычникам; то остается уразумет, что указуется Законоположителем язычников Владыка Христос, который в Священном Евангелии взывает: речено бысть древним: не убиеши. Аз же глаголю вам: яко всяк гневайся на брата своего всуе, повинен есть суду. Речено бысть древним: не прелюбы сотвориши. Аз же глаголю вам: яко всяк, иже воззрит на жену, ко еже вожделети ея, уже любодействова с нею в сердце своем. (Мф.5:21, 28). А подобно сему и прочее. Поэтому Пророк умоляет Его, чтобы законоположение даровано было язычникам, и чтобы они, оставив жизнь звероподобную, узнали, яко человецы суть. Ибо человек, как говорит Пророк, в чести сый не разуме, приложися скотом несмысленным, и уподобися им (Пс.48:13). Почему и здесь сказано: да разумеют языцы, яко человецы суть.
 

Псалом 10-й у евреев