Глава 
8

Рим.8  с толкованием
показать остальные стихи главы...

25
Аще ли, егоже не видим, надеемся, терпением ждем.

Рим.8:25  с толкованием

26
Сице же и Дух способствует нам в немощех наших: о чесом бо помолимся, якоже подобает, не вемы, но Сам Дух ходатайствует о нас воздыхании неизглаголанными.

Рим.8:26  с толкованием

27
Испытаяй же сердца весть, что есть мудрование Духа, яко по Богу приповедует о святых.

Рим.8:27  с толкованием

28
Вемы же, яко любящым Бога вся поспешествуют во благое, сущым по предуведению званным:

Рим.8:28  с толкованием

29
ихже бо предуведе, (тех) и предустави сообразных быти образу Сына Своего, яко быти Ему первородну во многих братиях:

Рим.8:29  с толкованием

30
а ихже предустави, тех и призва: а ихже призва, сих и оправда: а ихже оправда, сих и прослави.

Рим.8:30  с толкованием

31
Что убо речем к сим, аще Бог по нас, кто на ны,

Рим.8:31  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Рим.8:28
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на послание к римлянам Святого Апостола Павла

Рим.8

Глава 
8

Рим.8  с толкованием

Толкование преподобного Ефрема Сирина
 

Прп. Ефрем Сирин. Толкование на послания божественного Павла. Послание к римлянам

Рим.8

Глава 
8

Рим.8  с толкованием

28
Так как любящим Бога все благопоспешествует к добру, то есть, и в искушении, и без искушения, - тем, коим в призвании сего дня дал обетование чрез Авраама.

Рим.8:28  с толкованием

Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на послания божественного Павла. Послание к Римлянам

Рим.8

Глава 
8

Рим.8  с толкованием

Вемы же, яко любящым Бога вся поспешествуют во благое, сущым по предуведению званным.
 

Рим.8:28 с толкованием
Поспешествуют не всем, но любящим; и не просто споспешествуют, но поспешествуют во благое. Ибо, если кто попросит неполезного, не получает просимого, потому что неполезно получить это. С великою же точностию Апостол к званию присоединил предуведение. Ибо не просто всех призывает Бог, но имеющих твердое изволение. Посему в Коринфе сказал Апостолу: Глаголи и да не умолкнеши, зане людие суть Мои мнози в граде сем (Деян.18:9-10); а в Мисии воспретил говорить слово. В Азии же сперва не дозволил, а потом позволил сделать сие. Посему и в Иерусалиме сказал ему: Потщися и изыди скоро отсюда, зане не приимут свидетелства твоего (Деян.22:18). Поэтому и здесь сказал Апостол: по предуведению званным. Согласно с сим и присовокупляемое.