Глава 
9

Суд.9  с толкованием
показать остальные стихи главы...

42
И бысть наутрие, и изыдоша и людие на поле, и поведаша Авимелеху:

Суд.9:42  с толкованием

43
и взя людий, и раздели их на три части, и засяде на селе: и виде, и се, людие изыдоша из града, и воста на ня, и изби их.

Суд.9:43  с толкованием

44
И Авимелех и началницы, иже с ним, протягошася и сташа у дверий врат градских: и две части пролияшася на вся, яже на селе, и избиша я.

Суд.9:44  с толкованием

45
Авимелех же добываше града весь день той, и взя град, и люди иже в нем изби, и разори град, и посея в нем соль.

Суд.9:45  с толкованием

46
И услышаша сие вси мужие столпа Сихемля и внидоша в твердь дому (бога) Вефилвериф.

Суд.9:46  с толкованием

47
И возвестися Авимелеху, яко собрашася вси мужие столпа Сихемска.

Суд.9:47  с толкованием

48
И взыде Авимелех на гору Селмон сам и вси людие, иже с ним: и взя Авимелех секиру в руку свою, и усече ветвь от древа, и воздвиже ю, и возложи на раму свою: и рече людем иже с ним: еже видесте мя творяща, сотворите скоро якоже и аз.

Суд.9:48  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Суд.9:45
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на книгу Судей

Суд.9

Глава 
9

Суд.9  с толкованием

Вопрос 18. Что значит сказанное: посея в нем соль (Суд.9:45)?

Означает бесплодие; потому что от соли ничего не родится. Должно же заметить, что Евреи, воспользовавшись кратковременным прекращением браней, скоро начали служить идолам. Ибо сказано: и приложиша сынове Израилевы творити злое пред Господем, и послужиша Ваалимам и Астарофам, и богом Сидонским и богом Моавлским, и богом сынов Аммоних и богом иноплеменников (Суд.10:6). Когда же Бог, разгневавшись, возставил против них царя аммонитского, возопили они к Спасителю Богу, и обвиняли самих себя, что, оставив Благодетеля и истинного Бога и Господа, послужили богам лжеименным. Потом человеколюбивый Господь обличил их в неблагодарности их сердца, потому что, многократно пользовавшись великим Его о них попечением, предпочли служение идолам, и угрожал, что не удостоит уже их нималого о них попечения. Ибо говорил: не приложу спасти вас. Идите и возопийте к богом, ихже избрасте себе, и тии да спасут вы во время скорби вашея (Суд.10:13-14). Итак, поскольку Евреи исповедали свое беззаконие, устранили от себя богов чуждых, и стали служить Господу, то оказана им помощь Божия.