Глава 
22

Втор.22  с толкованием
показать остальные стихи главы...

11
Ниже да облечешися в ризу разноличну от льна и волны вкупе ткану.

Втор.22:11  с толкованием

12
Тресны да сотвориши себе на четырех краях одежды своея, в нюже облечешися.

Втор.22:12  с толкованием

13
Аще же кто поймет жену и будет с нею, и возненавидит ю,

Втор.22:13  с толкованием

14
и наложит на ню обвинителная словеса, и нанесет на ню имя злое, и возглаголет: жену сию поях, и пришед к ней, не обретох ю девицею:

Втор.22:14  с толкованием

15
и взем отец девицы и матерь, да изнесут девическая отроковицы пред старейшины ко вратом,

Втор.22:15  с толкованием

16
и речет отец отроковицы ко старейшинам: дщерь мою сию дах мужу сему в жену, и ныне возненавидев ю сей,

Втор.22:16  с толкованием

17
возлагает ей обвинителная словеса, глаголя: не обретох дщере твоея девою: и се, девическая дщере моея: и да разгнут ризы пред старейшины града онаго,

Втор.22:17  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Втор.22:14
этой книги Священного Писания


Толкование преподобного Ефрема Сирина
 

Преподобный Ефрем Сирин. Толкование на книгу Второзаконие

Втор.22

Глава 
22

Втор.22  с толкованием

14
и возглаголет на ню: не обретох ю девицею, и наложит на ню обличительные словеса; то, если жена действительно виновна в любодеянии, должна быть побита камением, а если обвинение мужа ложно, он должен заплатить сто сиклей серебра. И если муж богат, то, заплатив сие, подвергается поруганию; а если беден, то подвергается поруганию, и дает за себя залог. И если, по невозможности отпустить от себя жену, будет мучить ее; то подлежит за сие наказанию. Но чтобы тот, кто не может предать жену смерти по ложному обвинению, не убил ее по ненависти, дозволено давать книгу отпущения. Посему-то Господь наш говорит: Моисей по жестосердию вашему повеле вам пустити жены ваша, разве словесе прелюбодейна (Мф.19:8.9).

Втор.22:14  с толкованием