Глава 
27

Втор.27  с толкованием
показать остальные стихи главы...

12
сии да станут благословляти люди на горе Гаризин, прешедше Иордан: Симеон, Левий, Иуда, Иссахар, Иосиф и Вениамин:

Втор.27:12  с толкованием

13
и сии да станут на клятву на горе Гевал: Рувим, Гад и Асир, Завулон, Дан и Неффалим.

Втор.27:13  с толкованием

14
И отвещавше рекут левити всему Израилю гласом великим:

Втор.27:14  с толкованием

15
проклят человек, иже сотворит изваяние и слияние, мерзость Господеви, дело рук художника, и положит е в сокровении. И отвещавше вси людие рекут: буди.

Втор.27:15  с толкованием

16
Проклят безчестяй отца своего или матерь свою. И рекут вси людие: буди.

Втор.27:16  с толкованием

17
Проклят прелагаяй пределы ближняго своего. И рекут вси людие буди.

Втор.27:17  с толкованием

18
Проклят прельщаяй слепаго в пути. И рекут вси людие: буди.

Втор.27:18  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Втор.27:15
этой книги Священного Писания


Толкование преподобного Ефрема Сирина
 

Преподобный Ефрем Сирин. Толкование на книгу Второзаконие

Втор.27

Глава 
27

Втор.27  с толкованием

15
проклят человек, иже сотворит изваяние. В законе проклятия предпоставлены благословениям, потому что сообразно сие с духом закона. Ибо закон к исполнению заповедей ведет принуждением. Благословения же, изреченные после проклятий, суть образ новых евангельских заповедей, потому что они к исполнению их ведут не насильственно, и не страхом, а любовью.

Втор.27:15  с толкованием