Глава 
14

1Цар.14  с толкованием
показать остальные стихи главы...

34
И рече Саул: шедше к людем рцыте им: да принесет кийждо семо телца своего и кийждо овцу свою, и да заколют на камени сем, и ядите я, и не согрешайте Господу ядуще с кровию. И приведоша нощию вси людие свое кийждо, еже имяше в руце своей, и закалаху тамо.

1Цар.14:34  с толкованием

35
И созда Саул тамо олтарь Господу: сей нача Саул созидати олтарь Господу.

1Цар.14:35  с толкованием

36
И рече Саул: снидем вслед иноплеменник нощию, и расхитим их, дондеже заря будет, и не оставим от них мужа. И реша: все еже благо пред очима твоима, твори. И рече иерей: приступим семо к Богу.

1Цар.14:36  с толкованием

37
И вопроси Саул Бога: сниду ли вслед иноплеменников? Предаси ли их в руки Израилтяном? И не отвеща ему Господь в день той.

1Цар.14:37  с толкованием

38
И рече Саул: приведите семо вся колена Израилева, и уразумейте и увеждьте, на ком бысть грех сей днесь,

1Цар.14:38  с толкованием

39
яко жив Господь спасый Израиля, яко аще ответ будет на Ионафана сына моего, смертию да умрет. И не бе отвещающаго от всех людий.

1Цар.14:39  с толкованием

40
И рече Саул всему Израилю: вы станите на едину страну, аз же и Ионафан сын мой станем на другую страну. И реша людие к Саулу: еже благо пред тобою, твори.

1Цар.14:40  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих 1Цар.14:37
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на Первую книгу Царств

1Цар.14

Глава 
14

1Цар.14  с толкованием

Вопрос 31. Если Саул наложил клятву неразумно; то для чего Бог подтвердил ее? Ибо вопрошавшему Саулу, должно ли воевать, Бог не дал ответа (1Цар.14:37).

Бог, во-первых, обличает Саула, поклявшагося безрассудно, а потом учит не пренебрегать и подобными заклятиями. Здесь же, хотя намерение было благочестиво, и клятва дана в славу Божию, но должно было принять во внимание труд сражающихся, а также и то, что, вероятно, утомленные трудом мучатся жаждою, и принуждены будут не исполнить требуемого клятвою. Сие и было с чудным Ионафаном; он нарушил клятву, не зная о ней; потому что уже по вкушении меда услышал о данной отцем клятве, когда известили о ней другие. Впрочем, хотя в оправдание ему служило неведение, однакоже подвергалась опасности самая жизнь его, и избавился он от смерти только но справедливому ходатайству и усердному прошению народа.