Глава 
10

Деян.10  с толкованием
показать остальные стихи главы...

22
Они же рекоша: Корнилий сотник, муж праведен и бояйся Бога, свидетелствован от всего языка Иудейска, увещен есть от Ангела свята призвати тя в дом свой и слышати глаголы от тебе.

Деян.10:22  с толкованием

23
Призвав же их учреди: наутрие же Петр востав иде с ними, и нецыи от братий, иже от Июппии, идоша с ним:

Деян.10:23  с толкованием

24
и наутрие внидоша в Кесарию. Корнилий же бе чая их, созвав сродники своя и любезныя други.

Деян.10:24  с толкованием

25
Якоже бысть внити Петру, срете его Корнилий, и пад на ногу его поклонися.

Деян.10:25  с толкованием

26
Петр же воздвиже его, глаголя: востани: и аз сам человек есмь.

Деян.10:26  с толкованием

27
И с ним беседуя, вниде и обрете собравшыяся многи:

Деян.10:27  с толкованием

28
рече же к ним: вы весте, яко не лепо есть мужу Иудеанину прилеплятися или приходити ко иноплеменнику: и мне Бог показа ни единаго скверна или нечиста глаголати человека:

Деян.10:28  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Деян.10:25
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.10

Глава 
10

Деян.10  с толкованием

Корнилий же бе чая их, созвав сродники своя и любезныя други. Якоже бе внити Петру, срете его Корнилий, и пад на ногу его поклонися. Петр же воздвиже его глаголя: востани: и аз сам человек есмь. И с ним беседуя, вниде, и обрете собравшыяся многи.
 

Деян.10:25 с толкованием
Славный это был человек и в славном городе имел жилище. Созвав сродники. Это (свойство) совершенно благочестивого друга, что он, будучи окружен столькими благами, всех делает общниками и любезными друзьями. Любезными друзьями (они названы), потому что он мог надеяться на них, когда ему предстояли труды (и заботы) о стольких (подчиненных). И друзья и сродники, мне кажется, питались его пищею. Посмотри, как он был уверен, что Петр непременно придет. (Это) потому, что ангел явился ему не во сне, но в то время, как он находился в состоянии бодрствования и днем. Петр же воздвиже его глаголя: востани: и аз сам человек есмь. Этим он научает и прочих, и приносит благодарение Богу, показывая свое смирение. Посмотри, прежде всего другого он научает тому, чтобы они ничуть не думали о себе много.