Глава 
18

Деян.18  с толкованием
показать остальные стихи главы...

17
Емше же вси Еллини Сосфена началника собора, бияху пред судилищем: и ни едино о сих Галлиону радение бысть.

Деян.18:17  с толкованием

18
Павел же, еще пребыв дни доволны и целовав братию, отплы в Сирию, и с ним Акила и Прискилла, остриг главу в Кегхреих: обрекся бо бе.

Деян.18:18  с толкованием

19
Приста же во Ефесе и тех остави тамо, сам же вшед в сонмище, стязашеся со Иудеи.

Деян.18:19  с толкованием

20
Молящым же им его на много время пребыти у них, не изволи,

Деян.18:20  с толкованием

21
но отречеся им, глаголя, яко подобает ми всяко праздник грядущий сотворити во Иерусалиме: паки же возвращуся к вам, Богу хотящу. И отвезеся от Ефеса: Акила же и Прискилла остаста во Ефесе.

Деян.18:21  с толкованием

22
И сошед в Кесарию, возшед и целовав церковь, сниде во Антиохию,

Деян.18:22  с толкованием

23
и сотворь время некое, изыде, проходя поряду Галатийскую страну и Фригию, утверждая вся ученики.

Деян.18:23  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Деян.18:20
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.18

Глава 
18

Деян.18  с толкованием

Приста же во Ефесе, и тех остави тамо: сам же вшед в сонмище, стязашеся со иудеи. Молящым же им его на много время пребыти у них, не изволи: Но отречеся им, глаголя: яко подобает ми всяко праздник грядущий сотворити во Иерусалиме: паки же возвращуся к вам, Богу хотящу.
 

Деян.18:19 с толкованием
И тех остави тамо. Акилу и Прискиллу оставил в Ефесе, без сомнения с тем, чтобы они учили; так как, пробыв с Павлом так много времени, они научились многому. Паки же возвращуся к вам. Будучи пророком, и зная, что ему следовало возвратиться, Павел дал обещание снова возвратиться в Ефес. А чтобы никто не делал того же самого по неразумию, давая безотчетное обещание сделать то или другое, Павел научил нас не давать никакого обещания в будущем без присовокупления слов: Богу хотящу; потому что никто не знает, что принесет следующий день. Поэтому безумен тот, кто не ограничивает своего обещания словами: если Господу угодно будет; потому что, если кто будет обещать с самоуверенностию, что непременно сделает, тот часто будет выслушивать следующие слова: безумне, в сию нощь душу твою истяжут от тебе (Лк.12:20): и яже обещал еси, когда будут?