Глава 
9

Деян.9  с толкованием
показать остальные стихи главы...

32
И бысть Петру, посещающу всех, снити и ко святым живущым в Лидде:

Деян.9:32  с толкованием

33
обрете же тамо человека некоего, именем Енеа, от осми лет лежаща на одре, иже бе разслаблен.

Деян.9:33  с толкованием

34
И рече ему Петр: Енее, исцеляет тя Иисус Христос: востани с постели твоея. И абие воста:

Деян.9:34  с толкованием

35
и видеша его вси живущии в Лидде и во Ассароне, иже обратишася ко Господу.

Деян.9:35  с толкованием

36
Во Июппии же бе некая ученица, именем Тавифа, яже сказаема глаголется серна: сия бяше исполнена благих дел и милостынь, яже творяше.

Деян.9:36  с толкованием

37
Бысть же во дни тыя, болевшей ей умрети: омывше же ю, положиша в горнице.

Деян.9:37  с толкованием

38
Близ же сущей Лидде Июппии, ученицы слышавше, яко Петр есть в ней, послаша два мужа к нему, моляще его не обленитися приити до них.

Деян.9:38  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Деян.9:35
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Деяния Святых Апостолов

Деян.9

Глава 
9

Деян.9  с толкованием

И бысть Петру посещающу всех, снити и ко святым живущым в Лидде. Обрете же тамо человека некоего именем Енеа, от осми лет лежаща на одре, иже бе разслаблен. И рече ему Петр: Енее, исцеляет тя Иисус Христос: востани с постели твоея: и абие воста. И видеша его вси живущии в Лидде и во Ассароне, иже обратишася ко Господу.
 

Деян.9:32 с толкованием
Почему (Петр) не ожидал (обнаружения) веры этого мужа и не спросил, желает ли он быть исцелен? Это чудо было совершено конечно в особенности в назидание многих. Потому что (Лука) говорит: и видеша его вси живущии в Лидде и во Ассароне, иже обратишася ко Господу. А с другой стороны, чудеса здесь не обнаруживали еще своей силы. А потому здесь и неуместно было бы требовать веры в них. Потому-то (апостолы) и хромого не спрашивали. Итак как Христос, полагая начало чудес, не требовал веры, так и они не требуют. А в Иерусалиме вера в них конечно распространилась раньше: да грядущу Петру, говорит (Лука), поне сень его осенит некоего от них (Деян.5:15); потому-то там и много было сотворено чудес, а здесь тогда только было положено начало им.