Глава 
6

Ин.6  с толкованием
показать остальные стихи главы...

60
Мнози убо слышавше от ученик Его, реша: жестоко есть слово сие: (и) кто может Его послушати?

Ин.6:60  с толкованием

61
Ведый же Иисус в Себе, яко ропщут о сем ученицы Его, рече им: сие ли вы блазнит?

Ин.6:61  с толкованием

62
Аще убо узрите Сына Человеческаго восходяща, идеже бе прежде?

Ин.6:62  с толкованием

63
Дух есть, иже оживляет, плоть не пользует ничтоже: глаголголы, яже Аз глаголах вам, дух суть и живот суть:

Ин.6:63  с толкованием

64
но суть от вас нецыи, иже не веруют. Ведяше бо искони Иисус, кии суть неверующии, и кто есть предаяй Его.

Ин.6:64  с толкованием

65
И глаголаше: сего ради рех вам, яко никтоже может приити ко Мне, аще не будет ему дано от Отца Моего.

Ин.6:65  с толкованием

66
От сего мнози от ученик Его идоша вспять и ктому не хождаху с Ним.

Ин.6:66  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Ин.6:63
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Святое Евангелие от Иоанна

Ин.6

Глава 
6

Ин.6  с толкованием

Дух животворит; плоть не пользует нимало. Слова, которые говорю Я вам, суть дух и жизнь; но есть из вас некоторые неверующие. Ибо Иисус от начала знал, кто суть неверующие, и кто предаст Его.
 

Ин.6:63 с толкованием
Они понимали слова Христовы по-плотскому, как мы часто говорили, и соблазнялись. Посему Он говорит, что духовное только понимание слов Моих полезно, а плоть, то есть плотское понимание их, нисколько не полезно, а бывает поводом к соблазну. Так они соблазнялись, понимая слова Христовы плотски. Присовокупляет, что слова, которые говорю Я, суть "дух", то есть духовны, "и жизнь", не имеют ничего плотского, а доставляют жизнь вечную. Проявляя свойство божества, именно открывая сокровенное, говорит им, что некоторые из вас не веруют; сказав "некоторые", исключил учеников. И евангелист, желая показать нам, что Он знал все прежде устроения мира, говорит, что Иисус от начала знал, кто суть неверующие, знал и злобу предателя. А это было доказательством истинного Божества. Ибо пророк говорит о Боге: "ведающий вся прежде бытия его" (Дан.13:42).