Глава 
11

Мф.11  с толкованием
показать остальные стихи главы...

19
Прииде Сын Человеческий ядый и пияй: и глаголют: се, человек ядца и винопийца, мытарем друг и грешником. И оправдися премудрость от чад своих.

Мф.11:19  с толкованием

20
Тогда начат Иисус поношати градовом, в нихже быша множайшыя силы Его, зане не покаяшася:

Мф.11:20  с толкованием

21
горе тебе, Хоразине, горе тебе, Вифсаидо: яко аще в Тире и Сидоне быша силы были бывшыя в вас, древле убо во вретищи и пепеле покаялися быша:

Мф.11:21  с толкованием

22
обаче глаголю вам Тиру и Сидону отраднее будет в день судный, неже вам.

Мф.11:22  с толкованием

23
И ты, Капернауме, иже до небес вознесыйся, до ада снидеши: зане аще в Содомех быша силы были бывшыя в тебе, пребыли убо быша до днешняго дне:

Мф.11:23  с толкованием

24
обаче глаголю вам, яко земли Содомстей отраднее будет в день судный, неже тебе.

Мф.11:24  с толкованием

25
В то время отвещав Иисус рече: исповедаютися, Отче, Господи небесе и земли, яко утаил еси сия от премудрых и разумных и открыл еси та младенцем:

Мф.11:25  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Мф.11:22
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Святое Евангелие от Матфея

Мф.11

Глава 
11

Мф.11  с толкованием

Яко аще в Тире и Сидоне быша были силы, бывшыя в вас, древле убо во вретищи и пепеле покаялися быша. Обаче глаголю вам: Тиру и Сидону отраднее будет в день судный, неже вам.
 

Мф.11:22 с толкованием
Господь называет иудеев худшими тирян и сидонян; потому что тиряне преступили закон только естественный, а иудеи и естественный и Моисеев; те не видели чудес, а сии видели и только хулили их. Вретище есть знак покаяния; сыплют же на голову пепел и прах, как видим, сетующие.