Глава 
5

Мф.5  с толкованием
показать остальные стихи главы...

18
Аминь бо глаголю вам: дондеже прейдет небо и земля, иота едина, или едина черта не прейдет от закона, дондеже вся будут.

Мф.5:18  с толкованием

19
Иже аще разорит едину заповедий сих малых и научит тако человеки, мний наречется в Царствии Небеснем: а иже сотворит и научит, сей велий наречется в Царствии Небеснем.

Мф.5:19  с толкованием

20
Глаголю бо вам, яко аще не избудет правда ваша паче книжник и фарисей, не внидете в Царствие Небесное.

Мф.5:20  с толкованием

21
Слышасте, яко речено бысть древним: не убиеши: иже (бо) аще убиет, повинен есть суду.

Мф.5:21  с толкованием

22
Аз же глаголю вам, яко всяк гневаяйся на брата своего всуе повинен есть суду: иже бо аще речет брату своему: рака, повинен есть сонмищу: а иже речет: уроде, повинен есть геенне огненней.

Мф.5:22  с толкованием

23
Аще убо принесеши дар твой ко олтарю и ту помянеши, яко брат твой имать нечто на тя:

Мф.5:23  с толкованием

24
остави ту дар твой пред олтарем и шед прежде смирися с братом твоим, и тогда пришед принеси дар твой.

Мф.5:24  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Мф.5:21
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Святое Евангелие от Матфея

Мф.5

Глава 
5

Мф.5  с толкованием

Слышасте, яко речено бысть древним: не убиеши иже (бо) аще убиет, повинен есть суду. (Исх.20:13)
 

Мф.5:21 с толкованием
Не говорит, кем речено бысть: потому что если бы сказал: Отец мой сказал древним, Аз же глаголю вам, то подумали бы, что Он предписывает противное Отцу. С другой стороны, если бы сказал: Я говорил древним, то едва ли бы стали слушать Его. Посему говорить неопределенно: речено бысть древним. Словами: речено бысть древним, показывает, что закон отменен: а если отменен и почти уничтожен, то его должно оставить и поспешить к новому.