Глава 
5

Мф.5  с толкованием
показать остальные стихи главы...

28
Аз же глаголю вам, яко всяк, иже воззрит на жену ко еже вожделети ея, уже любодействова с нею в сердцы своем:

Мф.5:28  с толкованием

29
аще же око твое десное соблажняет тя, изми е и верзи от себе: уне бо ти есть, да погибнет един от уд твоих, а не все тело твое ввержено будет в геенну (огненную):

Мф.5:29  с толкованием

30
и аще десная твоя рука соблажняет тя, усецы ю и верзи от себе: уне бо ти есть, да погибнет един от уд твоих, а не все тело твое ввержено будет в геенну.

Мф.5:30  с толкованием

31
Речено же бысть, яко иже аще пустит жену свою, да даст ей книгу распустную.

Мф.5:31  с толкованием

32
Аз же глаголю вам, яко всяк отпущаяй жену свою, разве словесе любодейнаго, творит ю прелюбодействовати: и иже пущеницу поймет, прелюбодействует.

Мф.5:32  с толкованием

33
Паки слышасте, яко речено бысть древним: не во лжу кленешися, воздаси же Господеви клятвы твоя.

Мф.5:33  с толкованием

34
Аз же глаголю вам не клятися всяко: ни небом, яко престол есть Божий:

Мф.5:34  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Мф.5:31
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на Святое Евангелие от Матфея

Мф.5

Глава 
5

Мф.5  с толкованием

Речено же бысть: яко иже аще пустит жену свою, да даст ей книгу распустную (Втор.24:2).
 

Мф.5:31 с толкованием
Моисей повелел, чтобы возненавидевший жену свою развелся с нею, дабы не случилось чего-нибудь худшего, потому что возненавиденная могла быть и убита. Но таковый обязан дать разведенной разводную, которая у них называлась отпускною, так чтобы отпущенная уже не возвращалась к нему и не произошло смуты, когда он стал жить уже с другою.