Глава 
19

Откр.19  с толкованием
показать остальные стихи главы...

6
И слышах яко глас народа многа, и яко глас вод многих, и яко глас громов крепких, глаголющих: аллилуиа, яко воцарися Господь Бог Вседержитель:

Откр.19:6  с толкованием

7
радуимся и веселимся, и дадим славу Ему: яко прииде брак Агнчий, и жена Его уготовила есть себе.

Откр.19:7  с толкованием

8
И дано бысть ей облещися в виссон чист и светел: виссон бо оправдания святых есть.

Откр.19:8  с толкованием

9
И глагола ми: напиши: блажени званнии на вечерю брака Агнча. И глагола ми: сия словеса истинна Божия суть.

Откр.19:9  с толкованием

10
И пад пред ногама его, поклонихся ему: и глагола ми: виждь, ни: клеврет ти есмь и братий твоих имущих свидетелство Иисусово: Богу поклонися: свидетелство бо Иисусово есть дух пророчествия.

Откр.19:10  с толкованием

11
И видех небо отверсто, и се, конь бел, и седяй на нем Верен и Истинен, и Правосудный и Воинственный:

Откр.19:11  с толкованием

12
очи же Ему (еста) яко пламень огнен, и на главе Его венцы мнози: имый имя написано, еже никтоже весть, токмо Он Сам:

Откр.19:12  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Откр.19:9
этой книги Священного Писания


Толкование святителя Андрея Кесарийского
 

Св. Андрей Кесарийский. Толкование на Апокалипсис Святого Иоанна Богослова

Откр.19

Глава 
19

Откр.19  с толкованием

И жена Его приготовила себя. И дано было ей облечься в виссон чистый и светлый; виссон же есть праведность святых. И сказал мне ангел: напиши: блаженны званные на брачную вечерю Агнца. И сказал мне: сии суть истинные слова Божий.
 

Откр.19:8 с толкованием
Виссон указывает на светлость добродетелей, в которую одета Церковь, на тонкость в ведении и высоту размышления и созерцания Божественных оправданий. Вечеря Христова — торжество верных и радость их, которую унаследуют блаженные в вечном чертоге вместе со Святым Женихом непорочных душ: неложен бо есть обещаемый. Благ будущего века, превосходящих всякий ум, великое множество; поэтому они называются многоразличными именами: иногда — Царствам Небесным за его славу и честность, иногда — раем за неоскудевающую трапезу наслаждений, иногда лоном Авраама за успокоение в нем почивших, иногда же чертогам брачным за бесконечное веселие и ради чистого, неизреченного и истинного соединения Бога со Своими рабами и ради союза, превосходящего телесное общение, как свет и миро отличаются от тьмы и зловония.