Глава 
2

Откр.2  с толкованием
показать остальные стихи главы...

10
Не бойся ничесоже, яже имаши пострадати. Се, имать диавол всаждати от вас в темницы, да искуситеся: и имети будете скорбь до десяти дний. Буди верен даже до смерти, и дам ти венец живота.

Откр.2:10  с толкованием

11
Имеяй ухо слышати да слышит, что Дух глаголет церквам: побеждаяй не имать вредитися от смерти вторыя.

Откр.2:11  с толкованием

12
И Ангелу Пергамския церкве напиши: тако глаголет Имеяй мечь обоюду изощрен:

Откр.2:12  с толкованием

13
вем дела твоя, и где живеши, идеже престол сатанин: и держиши имя Мое, и не отверглся еси веры Моея и в (Моя) дни, в няже Антипас свидетель Мой верный, иже убиен бысть в вас, идеже живет сатана.

Откр.2:13  с толкованием

14
Но имам на тя мало, яко имаши ту держащих учение Валаамово, иже учаше Валака положити соблазн пред сынми Израилевыми, ясти жертвы идолския и любы творити.

Откр.2:14  с толкованием

15
Тако имаши и ты держащыя учение Николаитско, егоже ненавижду.

Откр.2:15  с толкованием

16
Покайся: аще ли ни, прииду тебе скоро и брань сотворю с ними мечем уст Моих.

Откр.2:16  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Откр.2:13
этой книги Священного Писания


Толкование святителя Андрея Кесарийского
 

Св. Андрей Кесарийский. Толкование на Апокалипсис Святого Иоанна Богослова

Откр.2

Глава 
2

Откр.2  с толкованием

И ангелу Пергамской церкви напиши: так говорит имеющий острый с обеих сторон меч: знаю твои дела, и что ты живешь там, где престол сатаны.
 

Откр.2:12 с толкованием
Город, к которому обращает эту речь, восхваляя верных за твердое перенесение искушений, был идольский. Мечем обоюду острым называет или учение Евангелия, обрезующее сердца людей и отделяющее верующих от нечестивых, или же осуждение, отсекающее нечестивых от Церкви.
 


И что содержишь имя Мое, и не отрекся от веры Моей даже в те дни, в которые у вас, где живет сатана, умерщвлен верный свидетель Мой Антипа.
 

Откр.2:12 с толкованием
Антипа был мужественнейший мученик в Пергаме, я некогда читал об его мучениях. Здесь же упоминает о нем для показания терпения мучеников и жестокости гонителей.