Глава 
8

Рим.8  с толкованием
показать остальные стихи главы...

26
Сице же и Дух способствует нам в немощех наших: о чесом бо помолимся, якоже подобает, не вемы, но Сам Дух ходатайствует о нас воздыхании неизглаголанными.

Рим.8:26  с толкованием

27
Испытаяй же сердца весть, что есть мудрование Духа, яко по Богу приповедует о святых.

Рим.8:27  с толкованием

28
Вемы же, яко любящым Бога вся поспешествуют во благое, сущым по предуведению званным:

Рим.8:28  с толкованием

29
ихже бо предуведе, (тех) и предустави сообразных быти образу Сына Своего, яко быти Ему первородну во многих братиях:

Рим.8:29  с толкованием

30
а ихже предустави, тех и призва: а ихже призва, сих и оправда: а ихже оправда, сих и прослави.

Рим.8:30  с толкованием

31
Что убо речем к сим, аще Бог по нас, кто на ны,

Рим.8:31  с толкованием

32
Иже убо Своего Сына не пощаде, но за нас всех предал есть Его, како убо не и с Ним вся нам дарствует?

Рим.8:32  с толкованием
показать остальные стихи главы...

Толкования на стих Рим.8:29
этой книги Священного Писания


Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
 

Толкование блаженного Феофилакта, Архиепископа Болгарского на послание к римлянам Святого Апостола Павла

Рим.8

Глава 
8

Рим.8  с толкованием

Толкование преподобного Ефрема Сирина
 

Прп. Ефрем Сирин. Толкование на послания божественного Павла. Послание к римлянам

Рим.8

Глава 
8

Рим.8  с толкованием

29
Потому что коих предузнал, то есть с того дня, как дал им обетование, и призвал (предопределил) тех сообразными становиться Сыну Своему, поелику Он - Сын и мы сыны. Дабы, говорит, был Он первородным между многими братьями.

Рим.8:29  с толкованием

Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на послания божественного Павла. Послание к Римлянам

Рим.8

Глава 
8

Рим.8  с толкованием

Ихже бо предуведе (тех), и предустави сообразных быти образу Сына Своего, яко быти Ему первородну во многих братиях.
 

Рим.8:29 с толкованием
Ибо не просто предуставил, но предуставил, предуведав. Апостол же, выражая все с точностию, не сказал: сообразных Сыну Своему, но: образу Сына Своего. Яснее же изложил сие в Послании к Филиппийцам. Ибо, сказав: Житие наше на небесех есть, отонудуже и Спасителя ждем Господа Иисуса Христа, присовокупил: Иже преобразит тело смирения нашего, яко быти сему сообразну телу славы Его (Флп.3:20-21). А тело наше, конечно, сообразно будет не Божеству Его, но телу славы Его. Так и здесь сподобившихся призвания наименовал сообразными образу Сына, то есть телу Сына. Поелику естество Божие невидимо, тело же видимо, то, поклоняясь телу, как в некоем образе поклоняемся Божеству.
 


Яко быти Ему первородну во многих братиях.
 

Рим.8:29 с толкованием
И о сем свидетельствует истина учения. Ибо первородным именуется как человек, а как Бог Единороден, потому что как Бог не имеет братий, а как человек, называет братиями уверовавших. Между ними Он есть первородный, не как иной с Единородным, но Один и Тот же и Единородный и первородный.